Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Snyggt jazzy, ingen tvekan där!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • lurksmulan

Ja det får du ju kalla bebisen!

• lurksmulan

Jag tänkte bara meddela att jag ska baka banankaka ikväll! Mums!
    Jag är vrålhungrig som vanligt, sitter på jobbet och vet inte vad jag ska göra. Jag har ätit 3 clementiner och en banan men det hjälper inte ett dugg. Ledsen

• lurksmulan

Oj vad spännande Magda!
    J´s syster fick ju också en sån chock förra sommaren. Hon åkte iofs in för att hon blödde och trodde hon skulle få mf. Väl där inne visade det sig att det var två små bebisar i hennes mage, och att bägge mådde bra!
    Det tog nästan tre veckor innan de berättade för någon, chocken var så stor att de faktiskt inte var helt glada i början, det krävdes lite tid för att smälta.

• lurksmulan

Nu finns det en nytagen magbild. Min man är ingen fotograf kan jag säga, inte för att det behövs men....

• lurksmulan

Magda: Jag ser ingen skillnad på den för två veckor sen, men magen känns större.

• lurksmulan

jazzy: Lättja har lovat att vi tre ska luncha nån dag, verkar det okej?

Idag är jag taggad för att ringa och skälla på försäkringskassan. Jag tänker inte ens börja förklara deras idiotiska grejer för jag vill spara på krutet till när jag ringer om en timme. Jag kan säga att jag var så arg att jag kokade igår och att det kvarstår.
    Fast det är jag för det mesta just nu, jag blir sådär vrålförbannad aparg rent ut sagt.

Magda: Det blev ingen banankaka ändå! Jag glömde receptet på jobbet och hade ingen lust att springa tillbaka till affären för att handla.

• lurksmulan

Män och deras drömmar! J drömmer ofta riktiga filmmardrömmar, typ att han jagas av torpeder eller liknande. Typiskt grabbigt på nåt vis.

Magda: Tack för tipset om bananerna!

• lurksmulan

jazzy: Jaha, gör vi? Var bor du?

• lurksmulan

jazzy: Jag hade för mig det men sen fick jag för mig att du tillhörde Sollentuna-maffian (som halverats nu när Jay flyttat).

Svar på tråden Pladdertråden!