Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Nej missK! Nu bestämmer jag att allt är bra! Du är ju min solstråle som bevisar att allt går bra bara man tänker positivt, så nu jäklarns får du tänka positivt!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • lurksmulan

Håller tummarna för att guldägget bara skräms lite! Kanske fått för lite uppmärksamhet?

• lurksmulan
    Believer: Men är du lite inne på att föda vaginalt ändå nu?

missK: Du får väl avvakta, blir det värre får du kanske åka iväg ändå. Men jag håller tummarna för att det avtar och att du inte behöver träffa någon på måndag!
  • lurksmulan
    missK: Har du hostat rejält kan det ju ha varit något blodkärl som brast faktiskt.
  • lurksmulan

missK: Och sen ska vi sluta kalla din bebis för guldkornet eller guldägget och enbart hänvisa till det som "the golden child".

• lurksmulan

missK: Eh, va?

• lurksmulan

Believer: Finns inte snitt som alternativ om du tycker det känns bättre?

Grattis Prisc!

Jag skulle till sjukgymnasten i morse, men precis när jag stängt dörren ringde telefonen inne, och det var från vc som ringde för att säga att min sjukgymnast är sjuk. Suck. Så nu är jag på jobbet igen.

• lurksmulan

missK: Ja men det där stämmer ju på pricken då! Och du blödde väl inte mer idag?

Thezz: Vad duktig du är! Jag lagar aldrig hål utan bedövning.. uuuusch.. *ryser*

• lurksmulan
    Magda: Bedövar krämen tanden alltså? Spännande!
    Min kompis svimmade på bussen när hon varit hos tandläkaren. Bedövningen började aldrig verka så hon fick till slut 5 sprutor! Och när hon var på väg därifrån började de att verka!
Svar på tråden Pladdertråden!