Pladdertråden!
Hanna: Vilken jättefin bild på dig! Snygg klänning och snygg frisyr!Believer: På din nya presbild är du så otroligt lik en tjej jag jobbar med, jag bara hajade till och trodde nästan det var hon först!
Äntligen kommer man in här!
Allvarligt tjejer, jag har inte känt ett dugg i magen sen innan helgen! Inga rörelser på nåt sätt. Tänk om något har hänt?!?!?
Ja ni har väl rätt. Och jag tyckte jag kände ett svagt litet sprattel för en stund sen.
Men jag känner mig ogravid igen, nu, i vecka 18! Är inte det lite väl sent att känna så!?
Det jag ogillar med "Du ska bli pappa" är just formuleringar som "din kvinna". Men vaddå, J ÄGER inte mig! Jag förstår att jag hakar upp mig på dumheter, men jag tycker det är så underligt formulerat.
Hur har det gått för missK, hon skulle väl på vul 10.45??
Åh vad roligt att höra missK!! ![]()
Hanna: Nä du har väl rätt, jag tyckte nog bara att jag borde ha passerat den läskiga fasen och kommit in på säkrare mark. Och har man kommit så här långt utan att vara nojig borde jag inte bli det nu. Men men, man är ju lite instabil..
Lättja: Ja jag har för mig att jag har läst det där stycket också, men jag tycker det ändå känns så stenålders. Typ "dra-min-kvinna-i-håret-hem-till-grottan".
Mina värsta hormonsvängningar verkar ha gett med sig för den här gången. Men de kommer säkert tillbaka igen. Var så säkra!
Om en vecka är det ul för min del, ska bli spännande. Känner mig nervös redan nu. För inte kan man väl ha turen att allt är bra TVÅ gånger?! ![]()
Thezz: Ja man kan ju hoppas. Vi har verkligen en helt underbar unge och man vågar ju inte hoppas på en till!
Magda: Jag förstår att det blir lite "trist" med alla ul, men som sagt är det alltid kul att se bebis. Himla mysko att du ligger så lika i tiden med Ebba förresten!
Jaha, nä men så ska det inte bli! Bra att både du och sjukvården har stenkoll!
Men när kan du pusta ut då?
Nää pusta ut kan man väl aldrig göra! Men du förstod vad jag menar, vilka veckor som är mest kritiska.
Men det är bra att du är sjukskriven, inte så kul kanske, men räkan tackar dig säkert!