Pladdertråden!
Lättja: Kan du smuggla undan ett ex av den där Marian Keyes vi pratade om?
Lättja: Kan du smuggla undan ett ex av den där Marian Keyes vi pratade om?
Lördag blir bra för mig också, söndagar har jag svårt att komma iväg. J har träning kl 14 och det är så bökigt att ha en tid att passa och skynda hem för. Men lördag funkar jättebra!
Åh det är så spännande, vi är ett gäng här på fl som hållt ihop sen vi väntade barn förra gången, och nu fick en barn i fredags (hon var på förlossningen mindre än 30 minuter!) och den andra vi väntar på (som gått 12 dagar över tiden och har tid för igångsättning idag) har inte varit inloggad sen i förrgår! ![]()
Thezz: På tjocken är du ju ändå!
Thezz: Du måste våga låta dig tro också, du kan göra femtusen ul och ändå inte fatta.
Dulia: Jahaaa... och det vill de inte gå med på att du är sjukskriven för?
Lättja: Kan du lägga undan ett ex av "Vad alla svenskar borde veta"? Sen lovar jag att handla resten själv!
jazzy: Det är klart du får gå ut! Det står ju inget om isolering?! Och frisk luft är alltid bra.
Och Laban stannade i magen trots att jag spydde 5-6 ggr/dag i 15 veckor! Så de är trots allt tåliga de små liven!
Ha ha, det låter verkligen enormt äckligt!
Jag har glömt att ta mina vitamax på länge! Sen kom jag på att jag är ju så himla trött och det är väl för att jag kanske har järnbrist! Nu tog jag en i morse och så ska jag kolla om jag blir piggare.
Åh, hon jag pratade om i morse har fått sin bebis. En tjej. Snyft.
Magda: Hur har det gått för dig?