• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Mamma till... låter bra det

Lättja.. katrinplommon o varmt vatten!! har samma problem som du

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Hanna: Funkar inte vanliga plommon asså eller? Har typ vräkt i mig en korg varannan dag men inget resultat...

Idag käkade jag nachos till lunch och det kom upp efter en timme för magen pallade inte med det och nu har jag ont i magen och det känns som om jag sprängs snart.

• MagdaA

Lättja: kanske måste du ta till det drastiska å köpa laxerande på apoteket...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Lättja.. tror katrinplommon är bättre... men utfärda gaslarm när du ätit dem däremot

• Hannnas

Magda.... kan du känna din räka som en bula på magen när du ligger ner ibland? känner du om den rör sig då el känns den stilla?

• Snart kanske
    Hannnas skrev 2007-02-20 17:36:46 följande:
    Lättja.. tror katrinplommon är bättre... men utfärda gaslarm när du ätit dem däremot .•:*¨¨*:•. är det vår tur nu - v16 .•:*¨¨*:•.
    Ha ha ha

Skrattar inte åt dig Lättja, men jag vet hur folk kan bli efter katrinplommon, tur att jag är långt borta
  • MrsMurphy

Men det problemet har jag redan NU OCKSÅ!! SkrikandesGråter Gasig som sjutton och förstoppad! *surläppen åker fram*

• MagdaA

Hanna: Som jag sagt förut, jag har så mycket vaddering så jag känner inte livmodern så tydligt. Dock tror jag att räkan ligger å sover lite till vänster på nätterna, för jag är alltid bulligare långt ner till vänster än höger på mornarna.

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!