• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Jaaaaaaz!!!! det var fanimig på tiden Grattis!! Är det dig.testet som är dagens??

JUSTer.. jag som jobbar inom vården o spritar mig för jämnan... skulle säga att din kollega har nåt fel på sig tvål o vatten är bättre än sprit om man tar i smutsiga barn och ändå inte jämt såklart, han verkar hysterisk ju

Magda.. vem sjuttan ÄTER allt du bakar hemma?? Jag älskar att baka men vi äter inte bak o godis mm på vardagar??

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

HANNA: Tack!!Är jätterädd!!! Tar en dag i taget...Tog testet vid 2 tiden....Glad

TESS: inte känt nåt speciellt,mår ju inte så bra MEN har varit väldigt törstig ett par dagar... 

• MagdaA

Hanna: Generad jaa du, vi måste ha väldigt stora råttor i skåparna!!! Generad

Min kompis ringde nyss. skrev här i förmiddags att dom kämpat i över 4 år för att få barn å äntligen lyckats mha DI. DOm har varit på rutin-ul idag, å det är 2!!! Hon va helt chockad! Dom gjorde vul på sahlgrenska när dom fått veta att hon var gravid å då var dom HELT säkera på att det bara var 1. Dom kollade länge å noga, tror det var i vecak 7 el 8. Så nu fick hon en chock då det visade sig att det var 2! Vet inte om hon ska skratta eller gråta! Läkaren hade inte bokat in tid för att kolla på tvillingar å hon var lite sen så nu fick dom en timme på stan å dom ska tillbaka å kolla mer nu 16.30. Jag bara skakar! Jag förstår hennes reaktion när dom tidigare sa helt klart att det bara var 1.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda... hihiii stoora råttor o vad KUL för din vän

Jaz... men det är det digitala? hittar inget annat test nämligen o skriv in dig på listan!!!

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Oj vad spännande Magda!
    J´s syster fick ju också en sån chock förra sommaren. Hon åkte iofs in för att hon blödde och trodde hon skulle få mf. Väl där inne visade det sig att det var två små bebisar i hennes mage, och att bägge mådde bra!
    Det tog nästan tre veckor innan de berättade för någon, chocken var så stor att de faktiskt inte var helt glada i början, det krävdes lite tid för att smälta.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

hon är i vecka 18...el 19. lite osäker. Tur dom inte hunnit beställa vagnen! Dom skulle göra det idag, nu funderar dom mer på om dom måste köpa större bil! Dom måste ju få plats med hunden också. Hon var helt chockad när hon ringde! Dom visste ju att det fanns chans på 2 från början. Hon åt pergo och släppte 2 mogna ägg, det såg dom vid insemintationen. Men på vulen försökerade läkarna dom om att det bara var EN! Nu har dom ju varit helt inställda på de! Jag sa direkt "Va roligt!" till henne när hon berättade. Hennes svar blev "Jo, eller ja, eller, ja vet inte än!" Vi ska prata mer i kväll. Nu hoppas jag bara att allt går bra! Är ju mer risker då man väntar tvillingar, å dom har kämpat så hårt för å få ett barn, så nu måste det gå bra!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84

jazzy: Woooohooo!

Stanna där du är! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!