• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Lättja... om du har det som jag.. så vet jag att du kan addera "blodbad på toa vid nr2".. ick kul alls... försök att dricka så mkt som möjligt, o undvik kaffe o te....

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v16 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

nån som vet nån bra sida på internet där man kan hitta bilder, som ser bra ut i svartvitt som man kan sätta i ett feesthäfte. kan va typ vilka bilder som helst!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. samma som här då... den där bullen, när du tar på den (för det tar jag för givet att du gör ) rör den sig el är den still?

• MagdaA

Hanna: iom all vadering så är det svårt å känna om den rör sig eller inte, men ganska stilla är den nog än så länge! Men jag börjar känna mer å mer rörelser i magen nu! I dag när jag stog och hängde tvätt fick jag en gasnak tydlig buff i sidan!

• MrsMurphy

Hanna: Det är typ kaffet som gjort att jag överhuvudtaget fått ut nåt mellan varven... Generad Näääee, nu går jag på apoteket!

• MagdaA

Lättja: tycker det låter klokt! Du måste ju få tömma dig! Får man fråga när du gjorde 2:an senast?

• MrsMurphy

Har kommit lite då och då men verkligen inte i relation vad jag brukar ha... Generad Men nu får jag tom ont i magen av fisar så nu måste nåt ske. Jag har ju haft tokproblem med magen större delen av tiden sen plusset och försökt få igång magen med plommon etc och nån linfrögrej som jag vägrar testa nåt mer.

• Hannnas

Lättja.. då vet du oxå att kaffe kan göra skiten stenhård inolaxol ska man kunna ta som gravid men var noga med att kolla....

• MrsMurphy

Hanna: Alltid varit mitt magiska trick på mornarna så det lilla som har kommit har kommit efter en halv kopp... Men vi pratar små mängder som kommer ut och stora mängder matintag...

Men jag dricker ju så lite kaffe numera??!! 0,5-1 kopp på mornarna??!! Från 1-2 kannor om dagarna!!

*surläppen åker fram igen*

• Hannnas

Lättja.. ja det är ju inga mängder att prata om... ... ja jag har som sagt samma probs som du säg till om du kommer på något mirakel.. för snart tar jag till lax oxå... o det vill jag helst slippa... gör ont tycker jag...

Svar på tråden Pladdertråden!