Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Thezz: Våra katter har också en förmåga att göra så. Sen på helgerna brukar jag dela säng med en 17 kg karatesparkande unge också, och han brukar pricka in min mage väldigt bra!
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • lurksmulan
    angiee: Oroa dig inte, hormonutbrott är något vi alla har, i olika stor omfattning. Jag gick ju omkring och var vrålförbannad i flera dagar här utan anledning. Jag är ingen person som kastar saker omkring mig men jag kan bli väldigt arg ändå.

Magda: Ute och sprang?
  • lurksmulan
    Magda: Jag tänkte att du måste ha drömt, men sen blev jag osäker...
    Jag har drömt att jag skällde ut min mamma, vilket är något jag borde göra. Hon slutar inte ge Laban glass varje dag, trots att vi säger till henne.
  • lurksmulan

Ja jag blir sur. Igår när jag hämtade Laban sa hon "han har precis ätit en glass, så ni vet om han inte äter så mycket middag"!!!!! Eh, va?! Så jag sa att han inte ska äta glass varje dag "jo hos mormor ska han det". Men jag sa att vi fick ju inte glass varje dag så varför ska han få det, men då svarade hon inte.
    Men jag blir så arg, han kommer bli tjock, få hål i tänderna och bli bortskämd. Och hon ljuger för oss och smyger med  att han får glass. Han är vårat barn, vi bestämmer reglerna. Sen är det helt okej om han får en glass om han är där på en helg, men inte varje dag. Och äter han inte glass får han saft och kaka!

• lurksmulan
    Magda: Problemet är att vi är beroende av henne ett tag till. Hon hämtar honom kl 15 varje dag så att vi kan jobba heltid. Annars får nån av oss gå ner jättemycket i tid för att kunna göra det. Sen när bebisen kommer får ju han bara gå på dagis 15 tim/vecka och då klarar vi oss själva, men det är ett tag tills dess.
  • lurksmulan

Jag har ju precis varit på massage, och det är okej om man kommit en liten bit in i graviditeten och sen helst inte masserar neråt ryggen/magen som jag förstått det.
    Jag fick bara nack/axelmassage, och det fick jag hela min förra graviditet också. Det var ingen fara med det.

Jag är så glad att jag hörde minigrisens hjärta idag! Nu börjar jag fatta att det är en bebis där inne! Jag menar, på måndag är det ul och 4/4 ska vi få veta om det är en kille eller tjej! Helt otroligt! Jag vet att jag predikar för de som redan är frälsta, men jag är lite sen i vändningarna när det gäller att fatta sånt här!

• lurksmulan
    angiee: Dina organ håller på och flyttar runt där inne och gör plats, då kan man få ont lite överallt. Om du har ont precis ovanför hönan, menar du då i benet?
    Jag hade ont precis ovanför hönan men i mjukdelarna liksom, men det var ju där all action hände för tillfället också.
    Att man har ont i magen till och från och lite överallt är helt normalt.
  • lurksmulan

All lycka till i världen Jaylin! Det är du värd!

Här vaggar vi på som vanligt. Jag går in i v. 19 imorgon och ska på rutin-ul på måndag. Helt sjukt vad fort tiden går!

• lurksmulan

missK: Vill du att jag ska sjunga After Dark under tiden?

• lurksmulan

Min lust beror på dagsformen, verkligen. Vissa kvällar somnar jag när jag lägger Laban runt 19.15 och då är ju helgerna lite bättre, då får man fler tillfällen. Men vissa dagar är jag helt PÅÅÅÅ.
    Oh, kände nog buff från litet tryne!

Svar på tråden Pladdertråden!