• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

FLåt lisa är INTE hans *förvirrad*

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v16 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

victoria är supersnygg...tur att det är lön på mån....hihihi

• jazzy

vore jag inte så hostig LÄttja hade jag kommit till stan...Skrattande

• MrsMurphy

Jazzy: Skulle du verkligen våga ha mig bland folk med det humöret som jag har nu??

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • lurksmulan

Juster och Jazzy: Jag provade just den toppen på Gina Tricot idag och den satt inte klokt! Jag vet inte om jag är akut felskapt, men jag fick liksom fyra bröst! Det uppskattas säkert av någon, men inte av mig.
    Jazzy: Vi var i Skärholmen och handlade, men jag vet att de har större utbud i Kungens Kurva, vi hade bara inte tid att åka till båda ställena.

Så, nu har jag burit en skrikande 2-åring och fått världens sammandragningar. Hur kul som helst.

Vet någon ett bra recept på pizzadeg förresten? Typ stor som en ugnsplåt, och som räcker till två plåtar?

Vi var och klippte Laban nu för en stund sen. J är fortfarande på fotboll och vet inget. Men han lär upptäcka det för L är helt blå i håret!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • jazzy

Ja då LÄTTJA.....

LURK: villken av topperna??

• lurksmulan

Eh, den som var skuren under brösten, som jag trodde. Den gula som du pratade om.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
Svar på tråden Pladdertråden!