• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Angiee, har du använt något hjälpmedel för att få igång magen eller?

• Thezzizen

Angiee, har du använt något hjälpmedel för att få igång magen eller?

• Dulia

Angie, vad jobbigt!!

Nu har vi varit på shoppingrunda. När det gäller byxor så grät jag över att jag är tjock. Inga mammabyxor i vanliga affärer som passar mig Fast när det gäller tröjor så gillar jag att det är långa tröjor som gäller nu. Köpte nya tröjor som inte är mammatröjor men som passade alldeles utmärkt ändå. Och dessutom kunde jag köpa tröjor i en stl som jag inte haft på en 6-7år

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Dulia

Måste ju också tillägga att det finns nya magbilder i mitt galleri

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Kickan 84

Angiee: Har också haft så, har käkat lite plommon och sånt nu så det är väl igång igen... dock inte riktigt bra!

Stanna där du är! ♥
  • Thezzizen

Angie, mkt grönsaker, fibrer, mycket vatten, katrinplommon och krossade linfrön... Annars fårdu nog ta en sävng till apoteket,.

• Kickan 84

jazzy: Tror Andreas Johnsson vinner alltihopa faktiskt! Tyckte det var rätt låtar som gick direkt till final också, mkt nöjd! (Såg reprisen idag!!)

Vad tyckte du?

Stanna där du är! ♥
  • jazzy

Håller med,Andreas var bäst!!!  Hade jag ju tyckt ändå,eftersom vi är gamla skolkompisar!!! Love himKyss

Sarah var oxå bra,fin ballad!!!

Usch vad gasig jag är i magen....Fundersam

Svar på tråden Pladdertråden!