• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

jazzy: VA? Men vad tusan? Läste det ju i en gravidtidning från barnmorskan? Måste kuta och kolla...

Stanna där du är! ♥
  • jazzy

jag har läst på flera ställen att rött te är bäst,men att man kan dricka alla,utan att det är nån fara.Fast dricka med måtta då!!!
    Måste bara komma ihåg vart jag läst.....Fundersam

• jazzy

Röt te innehåller oxå c vitamin....Rooibos=rödbuske,det är egentligen inte te men går under den benämningen. Te:t görs av barken,inte bladen som svart & grönt innehåller därför inget koffein....GladGlad

• Kickan 84

Ja, jag har ingen aning längre!

Vet iaf en som avråddes dricka rött av barnmorskan, minns inte exakt orsak men jag skippar det nog.

Stanna där du är! ♥
  • jazzy

som sagt,dricka allt med måtta DOCK ej alkohol så mår vi alla bra!!!!Skrattande

• Kickan 84

Japp! Det är nog det viktigaste!

Stanna där du är! ♥
  • jazzy

Me känner mig inte sugen på alkohol,tur är väl det...Glad

• jazzy

Kickan : vad får man för broschyrer hos din BM???

• Kickan 84

jazzy:

Vi fick ett särskilt häfte om kostvanor, sedan några Föräldrar och Barn : Att vara gravid, samt lite häftren om FP osv... Skulle tro att det är standardinfon plus gratistidningar...

Stanna där du är! ♥
  • jazzy

Fick du en "bok"häfte som heter vänta barn??

Svar på tråden Pladdertråden!