• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Hej hej!

Är barnvakt sen igår.
    Tycker dagarna går sååå segt
    Har sportlov nu jag Åker till stugan på onsdag. Ska bli sååå skönt!

Thezz: Min karl fick du ska bli pappa och han tycker den är jättebra Förutom att det står flera ggr: Låt din kvinna ha kvar det roliga att få veta vilket kön bebisen har när den ska födas...
    Typ så...han förespåkar för att INTE kolla kön. *dumhuvve*

• Hannnas

Bel... *asg* precis de stycken som anders har svurit över

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Hanna: Jo jag läste det du skrev...*hehe* Tror det är flera som påpekat det!

• Hannnas

Bel.. jo jag kan tänka mig det... visst, man kan ju absolut framföra sin åsikt men pekpinnestilen är inte uppskattad

• MagdaA
    Vänta på bebislistan!

Believer v.29 Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.29, Bf 20 maj
    Dulia v.26, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
    lurkan v.18, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.18, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie) Rutin-UL 6/3
    Mamma till F&S v 17 Bf 8 Augusti RUL 22/2
    Hanna v.17, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja v.14, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.14, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v. 11, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.10, BF 21 september
    Thezzizen v.10, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.8, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.7 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
    Jazzy v.6  BF 28 oktober
    Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Vi tyckte det nog var ett rätt roligt inlägg just detta att inte kolla könet... Killen ligger och läser varje kväll nu!

Men som sagt, jag är ju en riktig bokmal som sitter och bläddrar i böcker konstant men jag tar sällan åt mig eller reagerar över saker och ting.

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MagdaA

Hej tjejer! Äntligen är fl igång igen!

Ringde bm i morse. Är 2,5 vecka sen jag kollade tappen och hade inte tid för nästa koll förns nästa tisdag. Tyckte det kändes för långt med 3,5 vecka emellan. Så jag ringde å kolla om det fanns nån tidigare tid. Fick tid i morgon, 9.30. Skönt! Men Micke följer nog inte med. Ska upp till Nordmaling efteråt på balansering så då hinner jag inte skjutsa tillbaka honom till jobbet, är 3 mil emellan... Men, det ska nog gå bra endå.

Allt bra me er?

• Hannnas

Lättja.. vaddå reagera .. haha finns nästan inget jag inte reagerar över ... tar dock sällan åt mig men kan oftast inte låta bli att reagera och ha åsikter... fan vilken jobbigt person man är Generad

Magda.. allt är fint o klart du kan åka själv ju skönt att inte ha oron över axlarna.. mäter de varje gång el vad är det de kollar??

• jazzy

Jag har en bok som heter Gravid!!!

Vad ska jag köpa till M då??? Förslag???

• MagdaA

Hanna: förra gången mätte han inte eftersom det bara var en vecka sen dom mätt sist, så han tyckte inte det behövdes. Men nu börjar jag närma mig veckan då Ebba föddes så jag känner att det blev för länge med 3,5 vecka mellan mätningarna. Sist kollade han bara ul att allt var ok med Räkan. Ska ju på rutin-ul nästa vecka så i morgon blir det nog bara koll av tappen.

Svar på tråden Pladdertråden!