• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Honeyflowers
    Hannah: Jag tänkte ringa o begära mina journaler från den klinken vi gjorde utredningen på. Kan de neka mig det?
  • Kickan 84

HF: Jisses så spännande!!!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Linda... nop det kan de inte du har rätt till dina journaler MEN de kan kräva att du betalar för dem, liten summa tror jag

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Aaattans Marie

Hej tjejer!

Hur har det gått för missK?

Var glad medan du lever, för du är död rätt så länge
  • Honeyflowers
    Kickan 84 skrev 2007-02-25 18:21:52 följande:
    HF: Jisses så spännande!!! Stanna där du är! ♥
    Mmm jätte... nu är det nedräkning till dag 21 som gäller..
  • Hannnas

linda... är en del av sjukvårdslagen tror jag (el nåt sånt) bara psyk som man inte alltid har rätt till sina journaler... eller journaler som ansvarig läkare anser kunna göra mer skada än nytta.... men det är få saker de kan neka en att läsa, det är psyk som sagt

• Hannnas

Marie... jo missK har slutat blöda o har hittat hoppet igen

• MagdaA

hej hej! ÄNTLIGEN hemma igen! Helt slut! *gäsp* Blev sent i natt, kom i säng efter 2, somnade som en STOCK! Vaknade 10 i morse! inte ens varit upp å kissat! helt otroligt! första gången på länge jag sovit 8 timmar i sträck! Men när jag väl vaknade var det kris. Var tvungen å köra hela vägen hem så nu är mitt huvud helt slut! Tröööött! Hade tur å fick middag hos Mickes mamma å pappa när vi hämtade hunden. Skönt å slippa tänka på de när man kommer hem!

Tror räkis tyckte om å va på fest för det var mycket liv å rörelse. Jag däremot fick rätt ont då man satt ganska mycket. Fanns som tur va en soffa ute i hallen som jag kunde lägga mig på!

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!