Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

JUSTer: Näe, jag har en mammatröja på mig, en tight. Men J sa "ja du har ju en kofta över och sen har du ju inte blivit så stor än". Och jag menar, det har jag ju inte, och jag vill inte vara gigantisk. Men mina kusiner såg ut som jag fast de inte är gravida så de trodde nog bara att jag också var tjock.
    Suck, jag borde haft min bebis-tröja på mig kanske?!
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • lurksmulan
    Lättja: Ha ha ha, det kommer se ut som en bh snart!
  • lurksmulan

JUSTer: Min mamma vet, vilket innebär att alla vet. Hon babblar till alla. Sen vet min mormor och morfar, och jag trodde att de andra visste. Men det gjorde de visst inte.
    Sen vet alla vi hörs eller umgås med.

• lurksmulan
    Magda: Oj! Vad dramatiskt tänkt! Hm, så känner inte jag alls. Skulle det visa sig vara fel skulle det givetvis vara snopet, men det vore ju precis lika roligt ändå. Nästan roligare, tänk vilken historia att berätta! Men det är klart, vill man hemskt gärna ha en viss sort, får veta att det är det och sen stämmer det inte, då är det väl kanske jobbigt.
    Men jag är väldigt kluven, det känns som om många tar reda på könet av "fel" anledning.
  • lurksmulan

Jag har varit vaken sen 5.30 men brydde mig inte om att sätta på datorn förrän nu.

Jo Magda, man kan få sparkar där. Jag känner sparkar väldigt långt ner för det mesta. Typ mitt i höningången känns det nästan som!

• lurksmulan
    missK: Vad jobbigt att kräkas! Usch!

Jag är ju lite emot trehjulingar, och den där undersökningen gör ju inte att jag ändrar min inställning direkt...

Vi har världens problem, vi måste ha en större säng! J tror att det räcker med en 1,80, men jag är osäker. Vi hade en sån förut (nu har vi en 1,60, lång historia) när Laban var nyfödd, och jag tycker det var lite dåligt med plats. Och nu måste vi tänka att nya bebisen OCH Laban ska få plats. Inte alltid, men det måste ändå finnas plats.
    Grejen är att min mammas säng är 2,40 (!!!) och hon har sagt att vi kan få byta med henne om vi vill men J vill inte det. Och jag orkar inte bråka. Men jag tror ändå att 1,80 blir för litet för två vuxna och två barn. Men jag får väl sova på golvet.
    Extra aktuellt känns det idag, Laban har drömt mardrömmar och sovit hos oss hela natten. Jag har varit uppe med honom sen 5.30, jag väckte J 8.30, och nu ligger både han och L och sover igen.
  • lurksmulan

Magda: Ja det är inte kul. Speciellt inte när J inte ens vill överväga hennes säng.
    Vi har stora sovrum, så en så stor säng är inga problem!

• lurksmulan

Vems kläder har ni i garderoben då? Är det någon av er som klär på sig I sängen?
    Eller varför vill ha ha de där?
    Jag tycker det verkar smidigt som du skrev.

• lurksmulan

Men ni klär på er i sovrummet?
    Ha ha, vi har lite kläder i sovrummet (typ byxor och tröjor) och sen har vi t-shirts, strumpor och underkläder i hallen! Så det är värsta klädloppet för oss på morgonen!

• lurksmulan

Ni får väl ta fram kläder kvällen innan och lägga på stolarna då? Då blir det ingen större skillnad.

Svar på tråden Pladdertråden!