Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Lättja: Bra tänkt! Jag vet inte heller vad bara! Jag vill också vara med i sånt fall!

Thezz: Vad bra att du får komma dit så fort!
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • lurksmulan

Tack för infot Tindra!!

Så det är ingen fara för räkan nu?

• lurksmulan

Och här ringer det så att jag är alldeles röd om öronen!!
    Nu har jag tagit av mig mitt headset för första gången på 45 minuter!

• lurksmulan

Hanna: Jag är hyreshandläggare på HSB. Nu ringer alla om att de har påminnelser, de har fått sina nya avier eller INTE fått de.

• lurksmulan
    Hanna: Ja ibland blir man tokig. Jag börjar få kraftig huvudvärk för att jag inte har suttit utan headsetet knappt alls på eftermiddagen.
    Jag kan känna att det blubbar lite under revbenen, men jag har inte funderat så mycket över vad det är!
  • lurksmulan
    Detta är lurkans automatiska hjärna som träder in.
    Hon är tyvärr alldeles för trött för att tänka mer idag. Istället har hon stoppat i sig huvudvärkstabletter och tänker gå tidigare från jobbet, söva sin familj med tabletter/elpistol, köpa en stor bytta glass och ta ett bad.
    Hon återkommer eventuellt imorgon, då kopplas den automatiska hjärnan bort igen
    .
  • lurksmulan

Angiee: Det är ligamenten, som typ allt annat känns det som. Ont när du reser dig? Ligamenten! Ont i ljumskarna? Ligamenten! Fått sparken? Ligamenten!

Tess: Tackar som frågar, jag var på ul förra måndagen. Allt såg bra ut, blev flyttad tillbaka 3 dagar till 5/8 och vi fick veta att det blir en tjej.

• lurksmulan

En jätterolig bok som Lättja kanske kan slänga med är "9½ månad" av Annika Lantz. Den handlar om när hon väntar sitt andra barn, jag håller på och läser den just nu och har världens problem att inte gapskratta när jag läser den på tåget!

Åh i natt drömde jag om Polly! Jag drömde att jag födde henne på bf-dagen, hon hade mörkt hår och var jättesöt och helt underbar! Jag är kär!

• lurksmulan
    bobo: Jag har samma problem. Jag har typ 5 tröjor som jag byter mellan, och jag blir galen! Jag kan inte växla mellan 5 tröjor i fem månader till! Men samtidigt vill jag inte handla en massa kläder som jag bara kan ha en begränsad tid.
    Byxor behöver jag verkligen, jag har två par men ett av de sitter inte bra, jag har fått de av en kompis så de är ganska uttöjda och åker ner hela tiden.
  • lurksmulan

Tack för infot Tindra! Du är också värd en present!

Svar på tråden Pladdertråden!