Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Dulia: Har ni pratat tjejnamn då?
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • lurksmulan
    missK: Det gjorde du rätt i! Det kan vara värt att åka lite långt för den sakens skull!
  • lurksmulan

Jag kunde inte låta bli att dryga mig i tråden.

• lurksmulan
    Thezz: Vad kul med inskrivning! Måste du ringa om ul själv? Hos oss skickar bm in en remiss och så får man en kallelse. På den står det samma som för dig, man ska ha med sig sin journal. Men jag fick en kopia av bm, kan din ha glömt det kanske? Ring och fråga henne!

MissK: Vad skönt att du får åka direkt!

Lättja: Såg att en moderator bevakar tonen i tråden. Fnys! Jag fattar inte att det finns så urbota puckade jävla människor rent ut sagt.
  • lurksmulan
    Hanna: Jag menade inte den här tråden utan den som Lättja länkade till. Och jag vet det för att en moderator skrivit det i tråden.
  • lurksmulan

Ingen fara Hanna, jag har knappt känt av Polly alls sen i förrgår. Nåt litet blubb då och då bara. Oroa dig inte!

• lurksmulan
    Hanna: Vad är det för färg nu då?
    Du, oroa dig inte, du vet ju att det är för tidigt för att man ska känna något varje dag.
    Och även bebisarna har dagar i magen då de tar det lugnt och vilar.
  • lurksmulan
    Hanna: Mina varierar i färg, ibland är det ingen färg alls och ibland lite äckligt gula, så det är nog ingen fara.

angiee: Jag tror också att du måste bestämma dig för att inte oroa dig för allting hela tiden. Det tar väldigt mycket energi och tänk på vad det finns att oroa sig för! Du är ju inte "säker" någon gång under graviditeten, och sen föds barnet och då ska du oroa dig för psd, förkylningar, elaka gubbar, hundar som bits, mobbing i skolan, fallande blomkrukor, snabba bilar, rymma hemifrån, knark, ledgångsreumatism etc.
    Förstår du? Det är bättre att bara släppa och låta saker hända. Vissa grejer kan man ju påverka och motverka, men inte vad som händer just nu.
  • lurksmulan

Ja men Hanna kände du igår kväll? Det är ju fusk, det är ju inte ens ett dygn!

angiee: Sen är det så lätt att säga och svårare att göra, men jag har den filosofin att inte oroa mig för sånt jag inte kan påverka.

• lurksmulan

Mmmmmummssss vad gott det var med kebabtallrik! Min mage sjunger av glädje!

Du ser Hanna!

Vi tänker inte göra 4d-ul. Där går min gräns för vad som kallas att öppna presenten innan julafton. Då ser man ju hur barnet ser ut, och det vill jag inte veta! Könet räcker väl för oss. Sen är det som sagt vråldyrt.

Svar på tråden Pladdertråden!