Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

På sjukhus. Eller vad tänkte du på?

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • lurksmulan

Hon åkte in i måndags tror jag, sen i går eller förrgår operarade de in cerklage på henne eftersom hon börjat få förändringar på tappen.
    Gå tillbaka lite och läs, hennes kompis Tindra har varit inne och rapporterat ibland.

• lurksmulan

Åh vad roligt att höra missK! Det spelar ju ingen roll om uträkningen inte riktigt stämmer så länge guldungen mår bra där inne!

• lurksmulan
    missK: Nej räkna inte om nu, du blir säkert flyttad sen ändå. Jag blev ju flyttad vid vul i v. 14 men ändrade inte förrän efter rutin-ul.
  • lurksmulan

Åh vad gott! Jag längtar efter min Ben & Jerry´s till kvällen!

• lurksmulan
    Hanna: Vad gott med bakad potatis! Undra om jag ska äta det också!
    Och de där små förpackningar med HD brukar finnas på typ Pressbyrån i glassdisken.
  • lurksmulan
    Hanna: Jahaaa har ni de på ICA?! Det har inte vi! Fusk! Och de stora HD har också försvunnit från vår skit-ICA! *muttrar väldigt fula ord*
    Jag funderar just på om det är någon idé med bakad potatis ikväll. J ska ut med jobbet så det är bara jag och Laban som ska äta och jag tvivlar starkt på att han delar min förtjusning över bakad potatis och skagenröra... Fundersam
  • lurksmulan
    jazzy: Gällde det ul i stort? Jag har för mig att jag har hört det nämligen?
  • lurksmulan
    jazzy: HD= Häagen Dazs. Vi pratar glass idag! Räcka ut tungan
    Okej, jag har nog bara läst lite rubriker i trådar här på fl om det och hade inte satt mig in i det hela.
  • lurksmulan

Jag får säkert göra ett till kan jag tänka mig. Om jag ska bli flodhäststor den här gången också lär de ju skicka mig på tillväxt-ul mot slutet.

Svar på tråden Pladdertråden!