• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • JUSTer

Självklart får du se Magda. Helskumt att så många saknades i min adressbokFundersam Jag har aldrig raderat någon och jag är helt säker på att jag lagt in er.......

Gravid - v. 15
  • MrsMurphy

Pratade ni smörgåstårta här igår? Jag är görsugen på det men jag tycker inte ens om det??!!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • JUSTer

Jag pratade inte smörgåstårta. Fick magsjuka senast jag åt det. Inte tårtans fel men ändå.......

Gravid - v. 15
  • MagdaA

morrn morrn!

JUSTer: söt mage! Å söt dotter! Jag har aldrig kunnat se mer bilder än "inte mina barn". Visa dom bilderna för min man igår, när han såg bilden med målarfärgen såg han helt förstörd ut å sa "nej nej nej"

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan
    JUSTer: Snygg mage!

Jazzy och Kickan: Vi var på babyland igår och säljaren där tyckte att Vi föräldrars sågning av Happyn var totalt orättvis. De slog bl.a ner på att parkeringsbromsen var dålig, men man kan ju välja annat chassi etc. Så vi har inte lagt ner tanken ändå!
    Annars var det Emmaljunga City Cross som funkade bäst, men vi har ju en Emmaljunga redan så det känns lite som att köpa samma vagn.

Hanna: Nej buggan var inte med. Tyvärr.

Åh smörgåstårta! Me like! Eller, me LOVE! Vi ska äta det imorgon när vi ska fira min morfars födelsedag. Längtar redan!

Jag var hos sjukgymnasten nu och rätade till mitt sneda bäcken igen. Men usch vilken människa! Hon sa hela tiden saker som "ja du är ju inte direkt vältränad", "när du fött nästa barn kanske du ska försöka satsa lite på dig själv" etc.
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • JUSTer

Oj, då måste jag ha skrivit fel när jag skrev in alla namn nån gång för länge sedan. Sorry.

ang. Inte mina barn-bilderna: Jag kan se mig själv hamna i den där tusch-penne situationen om nåt år. Min dotter älskar att måla.

Gravid - v. 15
  • Thezzizen

Morron tjejer....

Hur mår ni? Här känner man sig ju inte gravid fr fem öre, så jag ska frösöka intala mig hela tiden att det är en liiiten sprattelgubbe där inne... Kl tio idag har min bm teletid, så då ska jag sitta o försöka komma fram på tele i en timme, kommer säkert inte lckas heller...

Idag är de iaf säkert att det är v 12! Känns urskumt!

Vänta på bebislistan

Believer v.30 Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.30, Bf 20 maj
    Dulia v.28, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
    lurkan v.19, bf 5 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.19, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie)
    Mamma till F&S v 18 Bf 8 Augusti RUL 22/2
    Hanna v.18, Bf 11 augusti (funderar, kan det vara en kille ändå) KönsUL 7/5
    Lättja v.16, Bf 28 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.15, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v. 12, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.12, BF 22-23 september
    Thezzizen v.12, BF 25 september (manuellt räknat 27/9)
    missK v.9, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.9 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
    Lidenborg v.7 BF 27 Oktober
    Jazzy v.7 BF 28 oktober (pojke enl Marie)

• Kickan 84

Thezz: Var er buse också en riktig vilding eller var han så pass stilla att de kunde mäta rättvist?

Här har jag hostat hela natten, nu på morgonen hostar jag blod, har gått sönder nåt i halsen känns ju tydligt!!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Thezzizen

Kicka, först låg bebisen lite illa, så de var svårt att mäta riktigt. Sen kommer jag faktiskt inte ihåg, jag tittade på bebisen, karln lade märketill siffrorna.. Men hon trodden de blev en bra mätning. Sen efter det lade sig bebisen i profil och gjorde massa kullerbyttor

Hur stor var din bebis?

Svar på tråden Pladdertråden!