• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan
    Hanna: Ja jag prenumererar. Vet inte när tidningen kommer ut i affären, men det är nog när som helst.

Vi har varit iväg en sväng till och tittat på vagnar. Happy känns ju oenkligen lockande, men det är så mycket pengar!!
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MHoof

Jag vill oxå gå på bröllop!!!!
    Vet iofs ingen som ska gifta sig så det blir ju lite svårt
    Har en kompis som har 2 ungar å är förlovad men där verkar det inte hända mer. *suck*
    Så får la vänta på mitt eget istället då. Har en hemlig önskedröm om att han ska fria efter förlossningen...*hoppas går ju *

• Hannnas

Thezz.. jooo jag hämtade den igår kan ta en bild ikväll o lägga in imorgonbitti kanske är sååå nöjd måste bara hitta ett par skor innan jag kan börja använda den oxå

Lurkis... mm misstänkte det synd att buggan inte var med, hade hört ryktas om att den skulle vara med i det testet men icke tydligen, synd.... Vad funderar ni på för vagn annars då? o vilka hade fått bra betyg i det där testet?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Ja, bröllop ska bli kul! Men började fundera nu på vad man ska ha på sig! Jag planerar gärna sånt i god tid om jag ska på börllop, men det är ju lite svårt när man kommer gå höggravid mer eller mindre fram till bröllopet. Svårt å veta när bäbisen kommer. Aja, det löser sig. Kan alltid hoppas att h*n kommer på bf, då har jag ju nästan 2 veckor på mig att hitta kläder!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

hanna, det vore jättesnällt! jag är lite kär i ett par vaganbond med kil och slingback nu som jag nog ska prova lite på söndag

• Thezzizen

hmm, kika om de finns på vagabondsidan kanske. påminner om ett par som jag jagade land o rike runt förra säsongen, men där storlekarna var kajko o 35 var för stort!

• Kickan 84

Är det någon som vet vilka som är bäst, Bafucin eller Strepsils? MÅSTE ha något för den jävla halsen innan jag gråter ihjäl mig!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Thezzizen

Nähäpp, vagabondsidan var omgjord hitta inget där nu....

Kicka, tyvärr kan jag intehjälpa dig, jag är totalt värdelös på sånt då jag aldrig använder sånt själv. Har du inte varit dålig i halsen länge nu?

Svar på tråden Pladdertråden!