• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

thezz... myysigt o grattis till v12 förresten fatta att det fungerar för oss denna gången känns ju helt overkligt...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Hanna, ja det är helt overkligt så jag vågar knappt hoppas än heller.. det enda jag önskar mig nu är en liten utbuktning på magen som iNTE är julmaten, så det synes liiiite också..

Har ert bröstont gått över nu? Mina har blivit mkt bättre, visst tar man i dem är de ömma, mest på undersidan men inte sådär fruktansvärt som förut..

• Hannnas

Mina boobs ömmar inte det minsta längre har ju iof inte ömmat så väldans mkt innan heller men ändå allt är borta ... Ooooont o ena ljumsken idag säkert ett skitligament... Men vad man önskar man var i v28 o då visste att bebis levde....

• MagdaA

Igår fick vi en rolig överraskning iaf! Inbjudan till ett bröllop. Har gissat att det skulle bli i sommar men dom har varit bra på att hålla det hemligt. 2 kompisar till oss, Erika har jag dessutom haft mycket kontakt med sen vi förlorade Ebba, sån tjej som är underbar att prata med. Dessutom har hon precis utbildat sig till socionom! Vi tränade ihop på gymmet förut också... Iaf så gifter dom sig den 18 aug. Blir spännande! Hoppas bäbisen kommer innan dess! Vi får väl anmäla oss å säga att vi kommer om vi inte ligger på BB:

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Mina bröst är inte heller lika ömma. Men dom känns tunga! Speciellt på kvällen när man tar av sig bh:n. och bröstvårtorna kliar ibland...inte skönt!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MHoof

Det där med tunga booba känner jag igen. *hehe* Men nu är det inte så längre. Gud va man glömmer bort grejjer fort då.

• Hannnas

Ja lite tunga är de allt... men inte ömma iaf skönt det

Magda... KUL med bröllop!!! Åhh jag o Anders efterlyser nu bröllop i vår bekantskapskrets vill ju gå på bröllop så kul!!

• after eight

Magda, jag ska också på bröllop den 18:e augusti, i Storforsen. Har aldrig varit längre norrut än Stockholm, så det ska bli kul. Alltid så himla kul att gå på bröllop!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Thezzizen

Magda, vad underbart med bröllop! Det är så skoj att gå på, fast helst önskar jag ju mitt eget som inte blivit av än

hanna, du jag kom på en sak, din beiga vårjacka som du handlade på mq. har du fått hem den? kan du isåfall inte visa den, är väldigt nyfiken på vilken det var.

Svar på tråden Pladdertråden!