• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Åhh FREDAG imorgon!!! underbart! Oxfilédagen .... osså ska jag laga en smörgåstårta som ska stå till lördag o gotta sig Räcka ut tungan

Snart ska jag ner på stan o fika, fudgekaka!! mmmuuuuuuuuums!!!

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: igår kväll när jag skulle sova blev jag tok-sugen på smörgåstårta! LÄNGE sen jag gjorde det! Brukar göra det när Micke fyller år...så det blir i maj.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. meeeen ska du verkligen vänta med det till maj.. när du kan få det snart det som är så GOTT.. du kan ju göra en annan variant bara om du inte vill att det ska bli lika.. finns ju verkligen HUR mkt som helst att göra ju varm el kall, skaldjur el kött mm mm mmmmm

• jazzy

LURK: trist med Happyn,ville ha en sånLedsen

Jay:

• Hannnas

Jaz.. du får allt köpa en Bugga vänja dig lite vid dem bara ... åk o kläm på dem lite så lovar jag att du är omvänd hihi

• jazzy

HANNA: jag lovar att jag ska ge Buggan en chans.....

• Hannnas

Jaz.. gör det tror du kommer välja den om du bara får känna lite o jämföra hihi... mkt pengar dock men bra andrahandsvärde mm mm i sin tur

haha jag låter fan som en försäljare Generad

• MagdaA

Hanna: har du nå recept på snabb, enkel, gooood smårgåstårta? som man kan göra om man bara är typ några...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • snöstjärna

Nu var man inskriven oxå ;) Trevligt!
    Ska dit igen den 28:e =)

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
Svar på tråden Pladdertråden!