• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

Japp stämmer,v 16-19 står det på lappen!!!!

• MHoof

Hanna: Okej, är kanske olika från kommun til kommun...konstigt att det inte är samma över hela landet tycker man.

jazzy: Jaha, men då kanske du ska boka om då.
    Har man otur så kan man ju bli tillbakaflyttad elelr framflyttad oxå och med tanke på att bm ska kontrollera allt så måste man väl vara i en viss vecka för att det ska synas tydligt antar jag. Mitt bf datum vart ju en vecka sen vid rutin UL än vad bm sa.

• Hannnas

Bel.. ja det är skitskumt att de inte använder samma alls faktiskt... men men... o på vissa ställen har man ju t o m 2 rutin UL ju.. fuuusk o vissa berättar kön, andra inte... suuuck!!

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Hanna: Det där med kön stör mig apmycket. Det är ju bara för an att berätta könet om paret vill veta. Det är ju upp till en sj om man vill veta eller inte, inte bm:s åsikter. *arg*

• Hannnas

Bel.. nä jag håller med... det är väl för att felmarginalerna fortfarande är ganska stora innan v20 iaf som det kan vara så, hittar ingen annan anledning annars

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • snöstjärna

Oh hemma! *pustar*

Ack så trött jag är!

Var in på Åhlens i Sandviken på vägen hem. Köpte en babypresent till min vän som kläckt när jag varit borta. Å så kunde jag inte låta bli å köpa en liten randig söt body till vår lilla guldklimp =)

Nu blir det nog soffläge resten av kvällen! *phew*

(¯`°?.¸ ღ ♥ sommarbrud & höstmamma 2 B ♥ღ ¸.?°´¯)
  • lurksmulan
    missK: Vad mysigt med lite shopping till guldbebin!
    Vi har inte handlat nåt alls än så länge. Vi har ju Labans kläder från när han var liten så det är ingen panik med sånt. Sen har vi tittat på vagn helt utan att komma nånstans alls.
    Dessutom behöver vi se över babyskyddet, men annars är det inget mer än småplock (typ amningsinlägg etc).
    På tal om apoteket och bindor, Hanna, du frågade förut om man måste ha deras gigantiska monsterbindor eller om det räcker med nattbindor och jag kan säga att du måste ha deras gigantiska monsterbindor. Och du måste köpa många, avslaget är ofta rikligt och dessutom äckligt och väldigt illaluktande, så det blir många byten.
    De allra bästa är de som jag fick på bb, de var t.om större än apotekets.
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • JUSTer

Heja bb-blöjorna! De behövdes de första dagarna.

Gravid - v. 16
  • lurksmulan

Ja verkligen. De är som blöjor nästan men jag blödde ändå igen de när jag var kvar på bb. Det är stora mängder blod och gucka som man ska bli av med.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Thezzizen

Hej, tillbaka från jobbet.....

Suck, Fortfarande så ont i magen. Varför?

Svar på tråden Pladdertråden!