• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Bel.. värm vatten o ställ in i små grytor i frysen... då går det undan

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan
    Dulia: He he, ja men det är ju sant!

JUSTer: Så är jag också! Det räcker med att någon pratar om nåt så blir jag jättesugen!

Hanna: Ja det gör ju det. Och det är så man helt plötsligt sitter med 30 kg övervikt! Oskyldig
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MHoof

Hanna: Bra ide Satt med hårtork förr men tyckte inte det gjorde så mycket

• Hannnas

lurkis.. ooooops då .... kanske inte det bästa... när jag unnar mig för mkt blir det ofta av lök o vinäger nuförtiden

• MrsMurphy

Cia: Min kropp är förjävlig nu. Det tjuter och yrsel och ett stort behov av att slå nån. Var på väg att klippa till tjejen på McDonken för att hon var seg och jävligt lite strips fick jag också. *arg*

*galen Lättja kommer gå bärsärk snart*

Nu är det klart till Magda iaf! Blev boken så fick hon en ask med choklad från Robert E. Askarna där är ju sååååå små men ack så goda!

Ni som är på kan inboxa mig inom ett par dagar så kollar jag hur många vi blir och återkommer!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • jazzy

GB kommer ut med nya glassar nu..*sugen*

• Hannnas

Lättja... inboxar inte dig mer, du vet att jag är med o du är en PÄRLA som fixar så mycket

• lurksmulan
    jazzy: Ja Top Hat gör sitt återintåg och jag skriker som en liten gris av glädje och nostalgi!

lättja: Vad bra att du har fixat allt! Vilken klippa! (Och då menar jag inte klippa som i "klippa till tjejen på McDonken" )

Hanna: Svag karaktär och tröstätande är de största orsakerna till min övervikt i dagsläget.
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Hannnas

lurkis... vet inte om man kan kalla det enbart svag karaktär... alla är ju sugna på så olika saker... hade jag frossat godsaker i samma mängd som jag frossar sallad (för mig är ju det godsaker av någon anledning) så hade jag garanterat varit överviktig...

Tror inte man ska skälla på sig själv o säga att man har dålig karaktär (även om det ens är så ) utan byta en vana mot en annan kanske??

• jazzy

LURK: vi får gå till varandra ett par gånger i veckan  så blir vi av med hullet!!!

Är såå hungrig hela tiden.....Fundersam

Svar på tråden Pladdertråden!