• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • snöstjärna

angiee:
    jag ska få göra ett till i v12-13 inte fått datum än, får nog det den 28:e då jag ska till barnmorskan igen å ta blodprover å sånt.

å sen rutinultraljudet då ... vet inte om det blir VUL eller inte i vecka 13 ...

Dulia:
    Åååååh en liten töööös! *iiiih* *avis*

(¯`°?.¸ ღ ♥ sommarbrud & höstmamma 2 B ♥ღ ¸.?°´¯)
  • jazzy

3 kg...kollade vågen nyss!!! Men ändå....

Är ju hungrig jämt!!!!

• lurksmulan

Åh vad roligt Dulia!

Cia: Vad orättvist! Själv gick jag omkring och stank som en gammal tampong i typ 8 veckor!

Mig har de flyttat tre dagar bägge gångerna. Med Laban enligt sista mens 27/1, enligt ul 24/1, han kom 31/1. Nu flyttades jag från 2/8 till 5/8, och jag tror inte för en sekund att hon kommer dyka upp på bf-dagen trots att jag drömt det!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • lurksmulan

Nu har jag lagt upp en ny magbild, och precis som vanligt ser jag ingen skillnad alls och jag känner mig mycket större än vad jag ser ut på bilden!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • snöstjärna

Usch, dessa blödningar skrämmer skiten ur mej.
    Kommer nog aldrig vänja mig vid att det KAN komma liiiiite blod eller bruna flytningar under en graviditet. Det är skitläskigt ju!!

I går kväll innan jag gick å la mig så blev jag just tokskrämd. Jättejobbigt.
    Inte sovit något bra alls i natt, bara varit nojig.
    Det har slutat under natten i alla fall ... men liiiite kvar då man torkar sig.

Bara det inte hänt våran guldklimp något! ;((( Oh, de e långt kvar till VUL/UL:et i vecka 12-13 nu ju =( Går in i vecka 11 i morgon.

• MrsMurphy

Usch vad jobbigt missK! Det måste vara en pärs verkligen...

Lurkan: Du har en fin mage!!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • snöstjärna

Lättja77:
    Ja jag blir toknojig. Iofs är det ju ca 4 veckor sen förra lilla blödningen .. så det kan ju vara det att jag skulle haft mens annars.. eller så växer det!
    Försöker tänka positivt ..

Men jag tror jag tänker ringa barnmorskan i dag, även om det är fredag .. å se om det går å ordna så jag får ett VUL snart!

• MrsMurphy

missK: Det är nog lika bra det! Nerverna tar väl en hel del stryk annars och det är nog bättre att få bekräftat att bebben mår finfint än att vara nervös för en sån sak.

• snöstjärna

Lättja: mmm det jobbiga är att vi inte har nån sån KK som alla pratar om. Å inte nån akut ställe vi kan åka in å kolla ... jo 6 mil bort, men det är jobbigt verkligen.
    Så jag får se om de kanske kan boka in mej tidigt i nästa vecka eller något sånt..

• MrsMurphy

Värt ett försök iaf missK! Men jag tror verkligen inte att det är nån fara men som sagt, jäkligt skönt att få det bekräftat att bebben mår kalas! Skrattande

Svar på tråden Pladdertråden!