• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • snöstjärna

Lättja:
    Ja det är ju det, att få se att allt är okej. Skulle få ett VUL/UL i vecka 12-13. Men det är ju 1-2 veckor kvar till det ... kanske står jag ut med. Är ju inget jag kan göra oavsett ....

(¯`°?.¸ ღ ♥ sommarbrud & höstmamma 2 B ♥ღ ¸.?°´¯)
  • MrsMurphy

Jag har det stora Ul:et den 29 och jag håller på att krypa ur kläderna snart... Räcka ut tungan Denna eviga väntan!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • snöstjärna

Oh ja dit är det ännu längre ... maj. Längtar å hoppas allt e bra med guldklimpen..
    Nu ska jag ta å ta mej till jobbet i 2 timmar.

(¯`°?.¸ ღ ♥ sommarbrud & höstmamma 2 B ♥ღ ¸.?°´¯)
  • JUSTer

God morgon
    Vem skulle man inboxa om magdas present?

Gravid - v. 16
  • lurksmulan

Tack Lättja, men nu när jag tittar på bilderna igen tycker jag verkligen att jag inte ser ett dugg gravid ut. Jag ser tjock ut fortfarande.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MrsMurphy

JUSTer: Det är mig man inboxar! Så räknar jag samman om några dagar hur många vi är!

Lurkan: Nu roar jag mig inte med att smickra ego eller försöker att få dig att må bra! Jag tycker du har jättefin mage! Knappast att man kan tro att det där är fett! Den är ju stor och rund och go!

När jag står upp så har jag jättehård mage men så fort jag sätter mig ner så känns det som en mjuk fettvalk. Nån mer?

• lurksmulan
    Lättja: Tack, ibland är det ju väldigt mycket stryka medhårs här på fl och jag känner att folk berömmer magar som inte finns. Men samtidigt vet jag ju var jag har er.
    Min mage är precis likadan förresten. Det är värsta bulldegen när jag sitter ner.
    Ska jag inboxa dig förresten eller vet du att jag är med?
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • jazzy

Hej alla goa tjejer..
    Pausar lite från er idag...blir så nojjig när ni pratar om blödningar!!!!

Hoppas ni alla får en trevlig dag...

Oroa dig inte missk!!!!

• MrsMurphy

Det är bäst om ni alla inboxar för annars lär det bli tilt i fröken Lättjas hjärna när det väl är dax! Räcka ut tungan

• MrsMurphy

Lurkan: Skönt att höra att det inte är bara jag som har värsta mastodont fettvalken i sittande läge! Detta har jag grubblat över en hel del, jag har ju verkligen ingen aning om hur det ska vara.

Jazzy: Ingen fara! Det är slutpratat nu om det! Stanna kvar!

Svar på tråden Pladdertråden!