Pladdertråden!
Kick.. men då får du börja NU ju
lyssna på din M tycker jag..
Nu drar jag hemmåt
ses kanske ikväll ![]()
Kick.. men då får du börja NU ju
lyssna på din M tycker jag..
Nu drar jag hemmåt
ses kanske ikväll ![]()
Nu har jag lagt in en magis för v15.. men det fick bli en kvällsbild så.... well well
Lättja.. meeen nu scannar du in dem så vi får se oxå ![]()
Jaz... haha tycker magen känns lite för "stor" för att vara v15
men men... jo jag mår illa varje dag MEN inte som tidigare, nu går det att reglera med mat iaf o det är inte alls samma helvete... TROR mig känna lite rörelser mellan varven men jag är ju på toook för oerfaren för att verkligen veta känns det som.... ![]()
NO haha näää jag vill inte fotas än
Jaz... du är saknad!!!!!!
Jaz. niiice
då får vi kanske se kort på din frissa istället
Usch... jag ska nog inte äta för mkt... magen trycker tibax det... bläk
angiee... haha näää den är min
.... o just nu retar det mig att den trycker upp kvällsmaten i halsen igen.. urk.... fattar inte hur det ska sluta om det börjar såhär ![]()
angiee.... ja så är det ju säkerligen
fattar hur du längtar till v12.. .. eller eg v13 va
... men den är snart här, fortare än man hinner ana t o m ![]()
Angiee.. jag har aldrig vågat veta så att säga... det har känns olika varje dag... men ofta har jag inte orkat oroa mig även om det givetvis tagit över vissa dagar... dagen för det senaste vul jag gjorde var jag övertygad, jag menar verkligen övertygad, om att jag skulle skrapas... så säker har jag aldrig varit och är inte än heller.. kommer kanske kanske vara mer säker efter UL...
Det är ingen idé att lägga energin på oro, klart oroar man sig som fan iaf men man måste försöööka att inte fokusera på det man absolut inte kan påverka... bara att försööka flyta med, bita ihop o hoppas att tiden fram till v15 blir relativt smärtfri...
Lättja.. ihh vad fiiiintpyre
supersnygga bilder o 3 fick du allt *avis*
...
CRL betyder Crown Rump Length... alltså länden mellan huvud och rumpa
vad var crl Lättjis??
Lättjis.. hihii du är även du kanske längre gången
för 52mm stämmer överrens med 12+0 ju
kolla här http://www.ob-ultrasound.net/crl.html