Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Kickan.. har du provat yoghurt med hjortron?? el glass??

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda.. skönt att inte vara där längre.. det var ett helvete...  åhh vad gott det lät med spättan

Nu har jag beställt blommogram till maken imorgon gissa om han kommer bli överraskad

• Hannnas

Kick.. hihiiii flåt att jag fnissar lite men jag vet preciiiis hur du har det nu.. ICKE kul.. vissa stunder vill man bara fly .... har du provat skalad gurka i små bitar? det fungerade hyffsat för mig under en kort period... sen var det tamarillos som gick... o som du säger. INGA dofter, det går inte alls att gå in i köket o inte någonstans förutom soffan för den delen

• Hannnas

Ja visst är det lite romantiskt vi är inte så "seriösa" i firandet vi heller, mest för att jag tror att anders glömmer bort det.. han är ofta romantisk ändå.. MEN det är ju ändå lite kul med en sån där dag .. beställde en fin rosbukett och en liten ask minipraliner skulle nästan göra vad som för att se hans min

• Hannnas

Kick.. så ÄR det du kommer inte kunna titta ens på utsidan av kylskåpet de närmsta veckorna nu ... o du är ju GRAVIIID så det ryker om det ju

• Hannnas

Kick.. du låter preciiiis som jag.. rostat bröd o smörgåsrån var det enda som gick till frukost.. på eftermiddagen tålde jag det iof inte ...

Mina tips är iaf.. TE när man klarar nåt varmt, kall yoguhurt med hjortron, grönsaker med vinegrette, rostat bröd på morgonen med smööör, ost, ALLT som faller en på läppen för tillfället.. bara att vika sig för det, glass, exotiska frukter....

• Hannnas

Åhh så trist att vara allergisk mot exotisk frukt tamarillos med?? *synd*

Ja vinäger är en passion jag har fortfarande har iof haft innan jag blev gravid med men nu är det 10 resor värre... fasen nu vill jag ju hem o äta sallad med vinäääger *mums*

• Hannnas

Förresten.. för att prata om magar.. min KLIAR som satan... tror det är att den växer men gaaaaahhh blir galen ibland... Skrikandes

• Hannnas

Kick.. nä för sjuttan... låt då bli det ...

*drömmer om finstrimlad silverlök, plommontomater, vinäger, örtsalt & olivolja*

• Hannnas
    Kickan 84 skrev 2007-02-13 17:05:39 följande:
    Min måste fasen växt med, om det är fläsk, bara svullna tarmar eller vad vet jag inte... fick iaf lov att inhandla ett par mammabrallor i mjukistyg i helgen för att inte klämma samman allt totalt! Stanna där du är! ♥
    åhååå så myysigt kan du inte börja ta lite bilder oxå kläderna på såklart men jag vill seeee... började själv med mina bilder i v9 jue
Svar på tråden Pladdertråden!