Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Kick.. haha sant men tankarna är ju där hela tiden, tänk OM lixom.. men men nu måste det gå vägen, har bestämt så

Vill bara köpa en maaaassa mer... en sovpåse jag är helt såld på ska köpa den nästa månade el nästa vecka när lusten inte går att hålla emot ... roligare att köpa på nätet än live av ngn anledning ... men sen ska vi ut till Lager 157 (vet inte om ni norrrlänningar vet vad det är ) o där har de superbilliga Molo o andra märkeskläder av 1:a sort sen tillverkas ju bla Nowalie här, o även de som gör Laban, Tummen o de set:en

*shopoholic*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Kick.. jag tänker så att OM det inte går vägen som kommer det inte bli jobbigare för att vi har köpt lite saker.. o barn ska vi ha i vilket fall

O det kommer gå bra för er nu statistiken ÄR ju bättre när man sett hjärtat ju

• Hannnas

Kick.. skumt att du inte får individuell handledning trodde jag alla fick.. men det är ju säkert olika på alla ställen... suck säger jag bara...

Du går in i v9 nu.. när ska du göra nästa vul???

• Hannnas

Lättja.. hihi menar du att du inte har en endast aning om vad du vill köpa på tisdag

Kick.. jag tycker du ska boka en tid till v11-12... säg att du är så himlans orolig som du är, de verkar ju väldigt måna om dig där du är så får ni en tid att se fram emot o så kan ni slappna av efter det sen.. lite mer iaf

• Hannnas

Kick... men sist tog de väl in dig pga av oro och din bakgrund??

• Hannnas

Kick... Ja det senast vul:et ja.. men det första menar jag?

• Hannnas

Kick.. ahh oki.. men du kan ju försöka boka ett vul iaf... säg att du har ont då, det är ju bara halvlögn då du har ont i själen av oro ju...

• Hannnas

Kick.. bra.... då bokar du en sån tid om ett par veckor då o då får du lova mig att du beställer nåt liitet iaf

• Hannnas

Kick.. inte innan UL.. äsch sin skrutt fattar inte hur du orkar vänta

Idag har vi 2v 4dgr kvar till vårt UL fasen vad tiden gååår

*hoppar in i duschen*

• Hannnas

Go middag tjejjer

Lagar middag med mor min för tillfället är ju på landet o snor just nu hennes eminenta laptop som jag själv vill ha Räcka ut tungan

Thezz... vi kikade ju på vul i v8 (i v7 har vi bara haft osis tidigare o bekräftat mf så jag kan tyvärr inte jämföra)... men det vi såg då var ju en liten snäcka, hjärtat slog tydligt och man kunde se att hon rörde sig

•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

Believer v.27, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.26, Bf 20 maj
    Dulia v.24, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v.16, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.15, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna v.15, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja v.12, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.11, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.9, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.8, BF 21 september
    Thezzizen v.8, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.6, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.5 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)

Svar på tråden Pladdertråden!