Pladdertråden!
NO.. haha jo sant men jag är ju hemma på landet nu o så har jag ätiti..o det är fusk..finns en bild ifrån i fredags istället ![]()
NO.. haha jo sant men jag är ju hemma på landet nu o så har jag ätiti..o det är fusk..finns en bild ifrån i fredags istället ![]()
snörvlar skätter o smittar rejät ![]()
Mooorron ![]()
Trööööööööööööööööööööött
kan inte sova, har inte sovit en hel natt på urlänge
.. suuuck
Men nu närmar sig inskrivningen nästa vecka iaf.. (längtar redan till fredag då det är helg igen
)...
Lättja... nu är det inte långt kvar till vul:et
vilken dag o tid var det??
NO.. vart ska du åka? ![]()
Morron Lurkis o Magda
Magda.. idag har Jag ont i hönan
ont när jag går som om det är en tyngd... läskigt...
Magda.. myysig dröm iaf
A drömde inatt att han satt i soffan med våran bebis i knät, han har varit salig hela morgonen
själv drömde jag att A lämnade mig
... bläk.. jo jag hoppas det småonda lägger sig, det är läskigt tycker jag... men jag hörde ju hjärtat såå starkt i fredags så det kan inte vara nåt knas heller tycker man...
Angie.. jag hade skjutit tiden till v11 OM jag hade kunnat hålla mig, om det är så att du bara får en tid... annars är v8 o v11 bra veckor att kolla i ![]()
Lurkis.. ja det där lät mu mindre skoj, än så länge så håller det sig till att jag väckor honom på natten o berättar vad jag drömt o söker akuuut bekräftelse
Angie.. bra att du fått en ny tid.. du kommer säkert se hjärtat då
Magda.. dig går ju inte jämföra med din skrutta
du ligger ju eg en vecka före i tiden jue.. har du ju varit hela tiden eg.. ![]()
angie.. efter bf kan man boka tid
nädå... boka när du själv känner att du har lust såklart.. men ju senare du bokar ju senare får du tid såklart.. jag ska inte dit innan v16 o det känns lite trögt...
Magda.. jaaaa så himlans KUL
jag är oxå nyfis på vilken vf dag jag får
gissar på 15:e.. känns så
men man vet ju inte
limmodern växer som attan iaf ![]()
Dulia.. ihh vad spännande
då hoppas vi att bebis moonar oxå ![]()