Carisma95 skrev 2006-12-29 23:06:19 följande:
LiBe skrev 2006-12-29 23:04:24 följande: Vi hade ett Älvsbyhus men var INTE nöjda.För det första, torpargrund, NEJ!!Risk för vattenläcka....Jag vet inte om man får välja det själv men vi var tvingade till TG.Köket fick vi inte välja som vi ville ha det utan vi hade 5 luckor att välja mellan.Byggarna spillde ut cement på vår uppfart som dem vägrade att stå för, det blev en dyr historia för oss....Speciellt när spik fastnade i cementen och när barnen sen sprang och lekte där.Och trähus....Jätte mycket jobb, dyrt att underhålla...Detta är endast min mening, men väljer ni ÄH så önskar jag er lycka
till.Vi hade kanske bara lite otur med dem....Kram Varför byggde ni med dem? För övrigt kan man välja bort deras luckor och välja andra i efterhand... Be true to yourself and you will never fall...
Vi bygde ett ÄH för att vi inte hade pengar att sätta in i huset, vi hade höga inkomster men inget sparkapital och det krävde inte banken med ett ÄH.
Nej, vi hade 5 luckor att välja mellan, och ingen av dem 5 ville vi ha, så vi bytade ut dem efter ett år.
Våtrumsmatta ingick, kakel satte vi själv efter ett år, men när dem la våtrumsmattan så placerade dem skarven mitt i toaletten...Skitfult....
Fått svar????