• CosmicCat

Älvsbyhus??

Är det någon som byggt Älvsbyhus??? Vill höra både positivt och negativt, de har ju väldigt bra priser, beror det på dålig kvalitet??? Man brukar ju få det man betalar för... Har du dåliga erfarenheter får du gärna "brodera" ut texten Finns det något du skulle valt annorlunda idag med facit i hand??

• Svar på tråden Älvsbyhus??
  • Carisma95
    aesi skrev 2006-12-30 22:26:43 följande:
    Vadå arkitekt ritat, tycker det där är så jäkla dumt uttryck, ALLA hus är arkitekt ritade
    Ja ok... Men att jag sitter ner med arkitekten HIMSELF och ritar upp mina egna idéer... *flummar*
    Be true to yourself and you will never fall...
  • gambia90

Är uppvuxen i ett älvsbyhus.
    Jättebra kvalitet etc. Jättenöjd. Och jag tycker om deras hus. Billiga och vackra

• aesi

Ja vi tog också extra fönster och större, försäljaren här i staden va bara lite knepig men själva företaget har varit bra att göra med. Lite småfix som de har fått fixa.

• Benet

Litet tillägg bara...
    Vi valde till extra fönster oxå, i vårt älvsbyhus...

Mamma till världens bästa ♥Wilmer ♥ - född 25/7-06
  • Fez

"Lever" denna tråden fortfarande?

• Ipomea

Tja... vi kan väl blåsa liv i den igen!

• Megalomania

haha, ja det tycker jag, har ni byggt eller vill ni bygga?

• Ipomea

Vi ska bygga, men vi får ju aldrig svar på vårat förhandsbesked som vi lämnat in i augusti.
    Ska bygga ett Ägir.

• Megalomania

Augusti...snacka om segtFundersam

Vi är bara på kollarunt stadiet än och har fått lite offerter, tycker om Oden eller Torgrim. Gillar den öppna lösningen mellan v-rum och kök i Torgrim.

Hur har ni planerat med tillval osv? vad räknr ni att hamna på för slutsumma?

Svar på tråden Älvsbyhus??