Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

hmm jag läser lite allt och inget kan man väl säga =)
    Skall läsa statsvetenskap  till våren iaf.. vilket är mitt huvudämne.. men jag har velat runt och prövat på mkt så =)
    Hur länge jag har kvar får tiden utvisa... men skall väl ngn gång få ihop iaf en magister är det tänkt.... ngn gång =)

Har inte orkat vara speciellt engagerad på mellandagsrean, bara kollat snabbt, och inte på bebissaker - men vi har lite saker iaf... fast man kanske borde passa på egentligen... man kan ju hitt ngt bra =)
    Jo det är ju bra och dåligt det där med pengar... tur att man inte "förköper sig", men synd när man inte kan köpa det man vill... inte för att jag vet vad jag vill köpa men ändå =)

v 23 - Ella är väntad i maj =)
  • Melisabeth

Enl rutin-UL så är det en liten Ella.. så det tror vi på =)

Jag tänkte läsa de första 10 poängen i vår.. sedan är det 10 p uppsats - och den tänkte jag försöka få ordning på under året hemma... (hoppas det kan funka)

• Melisabeth

jag har 2 år kvar om man räknar vårterminen nu också.. har ju gjort 4 år så =)
    Så jag tänkte c och d på statsen och sedan c på rätts eller kulturgeon om jag får lust sedan... så har jag 1 termin till som man kan göra ngt av förhoppningsvis =)

• Melisabeth

Min dotter är knäpp.. hon sparkas ordentligt.. men och jag viker ner huvudet för att se det och itne bara känna så sluter hon omedelbart... oftast..
    Pappa tycks vara det absolut bästa botemedlet mot sparkar.... denna gången varken sa jag eller rörde mig för att få honom att titta... och när han kommer så slutar hon omedlebar.. slår typ aldrig fel....

hon är knäpp =)

• Melisabeth

Nattmacka.. mums =)

Morrn morrn på er =)

Idag tänkte vi försöka komma iväg en sväng och kika i barnbutikerna om det är rea ngnstans... om det finns nått man kan fynda.. annars mest förfasa sig över de dyra priserna kanske =)

• Melisabeth

JAg är också skittrött idag... åt godis i gårkväll... och sockerkicken troligen gjorde att jaginte kunde somna... i konbination med att lillan skulle leva rövare när jag ville sova.... så kl var 03.42 sista gången jag kollade på klockan.. och det tog ytterligare ett tag att somna... *zzzzzzzzzz*

HAr inte kommit iväg ännu.. men snart =)

• Melisabeth

FAN - jag tror jag försa mig till pappa =(

Jag har lyckas att säga bebisen hela tiden, men nu undslapp mig ett hon.. jag hoppas innerligt han inte hörde/tänkte på det.........

• Melisabeth

Far vet att vi vet, eftersom vi har frågat om han ville veta....
    Men jag hoppas att han inte hörde/tänkte p det iom att det var mitt i en mening...

Annars refererar jag nog ordet bebis till feminint... dvs samma som att klockan hon är... =)

Nä skratta med stav inne kanske inte är ngn höjdare =)

VI hittade inget att köpa idag iaf.. ingen rea på ngt av ställena... var rea på en klädbutik istället.. men sakerna där var inte direkt jättefina, så vi sket i det.. och allt var blått eller rosa som var lite fint... och vill inte ha mer rosa direkt. och den blå var inte snygg så.. men men, får överleva de sparade slantarna....
    Blev sugen på ny vagn dock.. *morr på mig*

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)