Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Nu skall jag gå och sova om lillan tillåter.. håller på att somna sittandes =)

Nattis =)

v 23 - Ella är väntad i maj =)
  • Melisabeth

Tufft att Agge börjar krypa =)

Jag drömde om honom i natt också.. fattar fortfarande inte varför, men det började som Agge och slutade som ngn annan iaf =)

Morrn morrn - förkylningen sitter i och A är närmast utslagen.. men men  =)

v 23 - Ella är väntad i maj =)
  • Melisabeth

Morrn Malla =)
    Jag sitter också ensam då gubben är rätt utslagen och ligger kvar och sover.. MEn jag får väl köra upp honom snart antar jag...

Usch, var så otrevligt inatt... Jag brukar inte kunna sova på mage längre.. så inatt vaknade jag och var plaskvåt och mage var helt "tillplattad"... Blåsan kändes full så jag trodde inte att jag hade kissat på mig.. utan kändes som att vattnet hade gått... jisses vad skraj jag blev.....
    Lyckligtvis så var jag bara dyngsvettig, och magen var tillplattad för att jag hade lyckas att sova på mage..

Kan man snacka om panik,.....

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • Melisabeth

jag brukar ta toa vid 4 tiden ungefär...
    Jag tror att natten delvis beror på att jag är i skarven där som man börjar försöka rädda bebisen om den skulle födas.. Är väl runt v 24.. men jag vet inte om det är 24 fullgågna eller i v 24.....
    Är ju ett delmål nu att komma till den punkten att man vet att de försöker och att det finns möjligheter, om än små att rädda om ngt skulle hända.... Inte för att jag egentligen tror att ngt kommer hända.. men ändå skönt att ha det i ryggen =)

Jobbigt att fortfarande blöda =(

Jag kunde inte sova på mage i början för brösten.. sedan blev det bättre men nu har magen blivit för stor samt att Ella klagar om man försöker... man får knappt sova i framstupa sidoläge för henne längre....

• Melisabeth

Får hoppas det =)

Godis mums.. plugg.. nja =)
    Lycka till med pluggandet iaf =)

Väcka gubben och äta frukost här kanske =)

• Melisabeth

Fru - jobbigt.. undrade nästan var du var

Blue - jag kan bara sova på mage i vanliga fall.. men nu går det ju inte...

• Melisabeth

haha, jag tror vi har typ 400 kvar eller nått på ica-kortet.. som helst skal räcka.... men nu har vi ju köpt en del annat på ica än mat så man borde väl lägga till lite iaf...

lär väl inte få pengar förrns slutet på januari... skolan börjar 22 jan, och det tar ju typ 1 vecka eller så innan det kommer pengar.. Och Anders lön lär ju vara minimal så, inget att hänga i granen där heller....

Blir att leva på couscous och bulgur... typ det vi har hemma =)

• Melisabeth

KAN du göra studieförsäkran så tidigt??
    tufft, det vore ju ngt =)

Jo bönor har vi också.. fast inte så mkt goda.. testade ngn annan sort är de vi brukar ha.. men de var inte direkt läckra.. funkar i grytor typ.. men inte så gott rakt uppochner så att säga =)

Nej vi får nog vara duktiga och försöka åka och storhandla efter lista ngn dag.. köpa massa konserver och sånt som kan stå länge och använda mest bas saker... Gäller ju mest att ha fanstasi.....

• Melisabeth

pucken.. kollade på csn, och det står 15 på mig också.. så får hoppas det stämmer =)

• Melisabeth

*tjostar lite*
    Nu har jag gjort matlådor til gubben... är varm i ett kök med massa plattor på.. och ugnen.... Nåja.. nu är det nästan klart iaf

Folk som inte dyker upp är jobbiga....
    VI hade nga som dök upp oanmält och ville kolla.. vi sa att tyvärr det funkar inte just nu, men imorgon går bra... JAvisst tyckte dem. och dök aldrig upp dagen efter... =/

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)