Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Hej tjejer!

Tog ett CB idag för att få minus innan vi bokar tid för spermaprovet... jösses! GISSA!?!

Stanna där du är!
  • Kickan 84

Hahaha, jaaa! På BIM-4, är ju helt sjukt. Skulle aldrig testa så tidigt om jag väntade på BIM ju! Svagt, men ett plus... men vem tusan får starkt plus på bim-4?!?

Stanna där du är!
  • Kickan 84

Tack tjejer!

Det var så himla oväntat, hade inte ens fjärilar i magen över att testa för jag skulle ju göra det enbart för att landstinget inte ska säga att man utnyttjar deras resurer i onödan... haha, tji fick man!

Stanna där du är!
  • Kickan 84

Hihi, ni har varit så duktiga! Panikskrev till Malla på msn i morse, trodde fan jag såg i syne ett tag!

Stanna där du är!
  • Kickan 84

Malla: Medalj till dig!

Stanna där du är!
  • Kickan 84

Hihihi!

Näe nu ska jag ta mig en dusch och fräscha till mig, ska laga god mat ikväll, lite måste man ju fira!

Stanna där du är!
  • Kickan 84

Haha, min man säger det inte... han kommer inte berätta för någon på många veckor...

Stanna där du är!
  • Kickan 84

Malla: Min man är påläst för att jag tvingar honom! I övrigt är han en väldigt tyst person, tycker inte att andra har med vårt privata att göra så mkt...

Stanna där du är!
  • Kickan 84

Malla: Han är inte sugen på att sitta här själv iallafall!

Vi kommer berätta för våra familjer när vi träffar dem nästa gång, vi behöver allt stöd vi kan gå genom detta!

Stanna där du är!
  • Kickan 84
    Absolut. Ska berätta för min mamma så snart vi är ensamma, vill inte berätta för hela släkten dock.
    Stanna där du är!
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)