Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Tjohoo!

Vad gör ni tjejer?

BIM 19/1 efter första pergokuren!
  • Kickan 84

Fru: Åh, jag är skittrött! Men måste vaka till efter 03 eftersom jag klantigt glömde mina nycklar hos en vän och var tvungen att ta sambons, kan vara snällt att släppa in honom efter jobbet!

• Kickan 84

Fru: Jo, det kan han välle, fast jag brukar sova så jäkla hårt när jag druckit att jag inte vaknar av telefoner... Generad (Har just kommit hem från examensfest!)

• Kickan 84

Mrs You: Ja, det gör jag. Det är inget som påverkar varken när man försöker bli gravid eller i en så tidig graviditet att man inte vet om det...

• Kickan 84

Fru: Haha, ja ibland är man som en klubbad säl!

Sover Wilman bra?

• Kickan 84
    väduren79 skrev 2007-01-14 01:17:52 följande:
    jag har försökt bli gravid i 3 mån utan nån resultat är så ledsen:(
    Vi har försökt snart ett år, såna där kommentarer gör rätt ont! TRE månder är INGENTING, herregud, ni har inte ens passerat medlet på 7 månader!!! Gråter
  • Kickan 84

Godnatt Frun!

• Kickan 84
    Fru Indosaurie skrev 2007-01-14 01:21:11 följande:
    vi blev gravida efter 1,5 år och till och med det kändes fjantigt att klaga över tycker jag (även fast jag så klart gjorde det ibland *suck*) det finns så många som har det värre.
    PRECIS! Jag tycker inte ens JAG har rätt att uttala mig sådär, trots att jag har konstaterade svårigheter att bli gravid! Vet ju att ni också fick kämpa...
  • Kickan 84
    väduren79 skrev 2007-01-14 01:21:47 följande:
    Kickan84:oppsss sorry det var inte meningen att såra dig:(
    Undrar bara om du är ledsen, vad tror du då att jag är? Vad tror du då att de som försökt i ÅR är? En undran bara...
  • Kickan 84

Frun: Ja, det är väl p-piller de vill sätta en på sen! Jag VÄGRAR!! Eventuellt kan jag ge metforminet en ny chans när vi fått vår snutt.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)