• nica83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Fru
    Nu har jag inte orkat läsa hela lagtexten igen, men vad jag kommer ihåg från juridiken jag läste i somras så bör du kunna häva eller kräva en ny vara! Lagen är till för att skydda köparen. Har de sagt att du inte får en ny på stället där du köpte den?

• nica83

Näe nu måste jag sova! (Har inte blivit så mkt sömn de senaste dagarna) God natt!

• nica83

Spel är inte fel, när man vinner! Svärmors man vann just en massa pengar på hästar!! Fast sen så lägger han en del pengar på det också, men nog har han gått plus rejält iaf!!

• nica83

Godmorgon!

Fast inte så god för mig. Tog ett gravtest och det visade ganska tydligt positivt Jag som hade hoppats på att få köra igång bebisverkstaden snart

• nica83

Godmorgon!

taco
    Jobbigt med hunden Fast skönt att tösen sov hela natten!!

Själv väntar jag på att få ringa gynläkaren. Har molande värk, trodde först att det kanske var ÄL, men borde det väl inte kunna vara med tanke på det positiva gravtestet?? Suck...

• nica83

Kickan
    Usch vad jobbigt . Varför kan kroppen inte släppa det här nu?? Vill gå vidare! Är orolig för att allt inte har kommit ut också...

• nica83

kickan
    Jo, gjorde VUL för en vecka sedan. Då fanns det lite rester kvar men läkaren trodde de skulle komma ut normalt. Har inte blödigt så mycket sedan dess, därför är jag osäker på om det verkligen har kommit ut. Därför känns det lika bra och ringa gyn och höra vad de säger...

• nica83

Nu har jag ringt gyn. Ska dit på torsdag och kolla upp så allt är okej. Jag skulle ringa om det gjorde ondare, men vet inte riktigt hur ont det kan göra utan att det är någon fara?? Alltid svårt att mäta smärta

• nica83

Nu fick jag en återbudstid så ska till gyn redan kl 11.30 idag. Känns skönt att kolla upp så allt är okej. Hoppas bara jag inte måste skrapas eller så

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)