• nica83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

fru
    Jag tror det är på vårdguiden man ser kötiderna. Två veckor den kortaste . Men ska kolla upp Järva närsjukhus också, tack för tipset!

Hoppas verkligen jag får tid till på fredag, annars blir det tajt för jag ska upp till Åre och festa och åka skidor och bara tänka på annat

• nica83

Nu har jag bytt bild igen, så ni inte blir förvirrade . Orkade inte med bebisen, får bli efter nästa plus!

• nica83

Fasiken... måste skriva min del av grupparbetet. Orkar inte, vill inte Det var ju igår Pyret lämnade mig, jag borde inte behöva detta!

• nica83

Så skönt! Har fått tid hos en privat gynläkare på fredag för att kolla så allt är bra efter MF. Blir dock lite skeptisk till varför hon har så gott om tider? Är hon inte bra??

• nica83

mel
    Tror inte det var återbud. Hon verkar kunna ta emot akut också, vilket är bra inför nästa grav. Får se hur hon känns på fredag, hon är iaf med i landstinget (måste väl tyda på viss kvalitet?) så jag kommer komma upp i högkostnadskort då!

• nica83

Hej förresten

Jag har varit hos gynläkaren idag. Allt såg okej ut och jag behöver inte skrapas (skönt). Dock fanns lite smått kvar så jag kommer antagligen blöda en vecka till eller så.

Jag glömde totalt att fråga det jag ville veta, dvs varför man bör vänta en mens innan man försöker. Jag frågade bara när man kan börja försöka igen och hon sa precis som jag misstänkte att man bör vänta en mens. Dock så vet jag fortfarande inte varför (klantigt!!!). Nu vet jag inte när vi kan komma igång med försöken . Vågar man testa på en gång ändå??

• nica83

taco
    Låter lovande! Jag hoppas ju att det är okej att testa direkt. Men vill å andra sidan inte chansa, orkar inte med ett till mf. Många säger dessutom att om kroppen inte är redo att bli gravid igen så blir man inte det, låter ganska logiskt...

• nica83

taco
    Jag hoppas det... å vad jag längtar efter att vara gravid igen. Saknar lilla pyret så mkt! Men förhoppningsvis går det snabbt att bli gravid igen och då går det förhoppningsvis mkt bättre!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)