• nica83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Idag gick jag iaf in i vecka 10, så det är en bit på vägen nu! Hade inte den där blödningen fortsatt hade jag kännt mig lugnare! Snart vecka 12

Har även berättat för mormor och farmor & farfar (mina alltså), de blev glada men kände sig gamla

• nica83

malla
    Vet inte hur mkt gammalt det kan komma. Men det är väl antagligen utblandat med flytningar också (som man som gravid har rätt mkt av...)

• nica83

aha... jag är ju aldrig inne där, så det är ju inte så konstigt att jag inte visste det då. Vad skojsigt!

• nica83

Barkarby är skoj faktiskt... fast inte jättebra fik väl?

Jag måste faktiskt erkänna att jag börjar må liiiite illa nu iaf! Sen har kaffe blivit mindre gott!

• nica83

Låter bra

Vet någon förresten hur tidigt man kan använda vanligt UL? Ska ju till BM på måndag och skulle vara skönt om hon kan kolla så allt är bra då jag fortsatt blöda...

• nica83

Haha... man kan faktiskt se att jag fått en liten mage. Svullen kanske, men klar skillnad från vecka 6. Bild från denna vecka ligger nu uppe i mitt bildgalleri...

• nica83

Arhg... Trött! Är uppe i ottan för att skriva klart mitt PM. En sida kvar och finputsning. In vid tolv sen ska jag banne mig sova!

• nica83

Jag hoppas att M kan inte har så mkt obligatoriskt i skolan under hösten, då kan han ju vara hemma en del. Han funderade på att läsa ekonomi då istället för KTH, men vet inte hur det blir nu. Det hade varit toppen då det verkligen är mkt hemstudier!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)