• nica83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Nu har jag ringt

Hon var mycket trevligare idag än hon jag pratade med igår. Hon sa att det kunde vara missfall på G men att det var svårt att säga över telefon. Hon sa även att oron kunde vara skäl nog att åka in till akuten...

• nica83

Jo det var skönt! Hon sa till och med "hoppas allt löser sig för dig nu", vilket hon igå verkligen inte sa

Jag tror jag kommer åka in då, känns som det är det ända som kommer hjälpa. Sen får de säga vad de vill. Dock så kunde hon inte säga något om hur köerna var...

• nica83

Nu blöder jag mer rött än tidigare. Snart är sambon hemma så vi kan åka in Men antagligen är det missfall på gång som hon sa i telefonen! *gråter*

• nica83

Nu har jag varit på gynakuten. Fick vänta i 5 timmar. Under tiden så började jag blöda mer och det kom till och med klumpar med koag.blod. Jag trodde verkligen att det var ett missfall jag höll på att få!

Dock så konstaterade läkaren att livmodertappen var stängd och att hjärtat pickade (fick tyvärr inte se själva).

Blödningen kom från slemhinnorna nedanför där själva graviditeten sitter och berodde antagligen på att jag skulle haft min mens ungefär nu...

• nica83

Morrn morrn!

Mel
    Jobbigt med sådana drömmar! Jag drömde att jag drack mjölk som jag själv mjölkat från en ko. Dvs opastöriserat. Fick panik i drömmen

Idag börjar skolan igen Har hur mkt som helst att göra och vill ju inte plugga, vill vara hemma och mysa med magen

• nica83

malla
    Jo det var lite störigt. Fast hjärtat slog och det var det viktigaste! Hon drog ut "VUL-pinnen" så snabbt och sen kunde man ju inte direkt säga så mkt...

• nica83

taco
    Tror inte hon brukar ha så många patienter, hon kallades in halv 9 för att det fanns folk som fått vänta sedan två... Hur som helst måste hon vara duktig som var så högt uppsatt.

• nica83

Jag blir tokig om det inte slutar blöda snart. Nu är det visserligen inte så mkt men fortfarande en del klarrött

Förstår verkligen dig Malla, det räcker inte att allt såg bra ut när de tittade i söndags. Man oroar sig ändå!

• nica83

malla
    Nej går verkligen inte bra att plugga Ska göra en analys av ett kommunikationsobjekt på 3 sidor, engelska. Ska vara inne imorgon kl 12 och jag har inte ens börjat!

Trist att de inte hittar något fel på dig, självklart är det lättare om man vet vad det beror på!

Jag försöker intala mig att jag kommer blöda några dagar till då blödningen berodde på att jag skulle haft min mens nu. Det bör ju innebära att den kan hålla på som en mens ungefär. Fast nu är det ju inte alls i den omfattningen...

• nica83

Malla
    Men det är väl en förbättring? Brunt guck innebär ju att det kan vara gammalt som kommer ut och att orsaken till blödningen upphört?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)