• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Fru Indosaurie

haha. fullt schema alltså jag har iaf nära till barkarby så ni kan lika gärna komma hit när ni ändå har åkt hela vägen, så får ni träffa våran fina hund

• Melisabeth

Jisses, har inte varit på outlet sedan jag jobbade där ett par veckor i slutet på 2000.... .. en halv evighet sedan ju =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • MallaMojs

fru I...ja, men det blir ju perfekt ju

• Fru Indosaurie

barkarby outlet är förvisso inte speciellt intressant och utbudet av andra affärer är dåligt (tycker jag).

Vi har inget ftp-program på den här datorn (så klart) så den som vill se världens sötaste bebis (helt sant ) i sin nya stol får kika i mitt galleri.

• MallaMojs

Jag försökte bara komma på någonting att göra, förutom att fika hos pucken...så Barkarby var mitt förslag och ibland har de en del kul där ju... Kanske någon som har ett annat förslag?

• Fru Indosaurie

alltså jag menade absolut inte att klaga Jag kanske är lite bortskämd också vi är ju där några ggr i veckan, finns så mkt att välja på här ju, kista, solna, stinsen, vällingby, barkarby osv.

• MallaMojs

Men det kan ju vara bra om vi tar ett ställa nära er då, om vi får komma på tårta sen?? Solna centrum suger tycker jag, då är det ju iaf trevligare å knalla runt i Barkarby...

Menade absolut inte att du gnäller eller så, men det var bara mitt förslag - pucken tyckte att vi skulle fika hos henne hela helgen

Nattinatti vänner

• MallaMojs

Va söt Wilma var i finstolen förresten

• Melisabeth

Haha.. i Sholm är det bara och vända sig till nästa... vi som är så stolta över att nu ha 1 köpcenter och 1 galleria =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • pucken

gud va kul vi haft ikväll! kvarteret skatan äger =)

tokig
    =( vilken osis!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)