• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Fru Indosaurie

vet inte.. eller ja, varken musplattan lr tangentbordet funkar, dessutom är ena hårddisken död så den är inlämnad nu.
    sitter med gamla datorn som har sprucken skärm, det är regnbågens alla färger utom en liiiten i ena hörnet, vi kom då på den briljanta idén att koppla den till tvn.

hur många tusen jag än får över tycks dom glida mig ur händerna, jag är duktig

• pucken

jag ska spara sjukt mycket nu när jag kan =) men jag tänkte köpa lite födelsedagspresenter till agge också, lika bra att göra det medan man har pengar. har ju bara hittat dyra saker jag vill köpa =(

aja, men du har en dator iaf! bättre än inget. och micke har fått sin från apple, helt otroligt.

förresten fick jag den rosa jumpsuiten igår, tog lite tid. så jag fick den i strl 86 istället =)

• Fru Indosaurie

nice! ska du skicka tillbaks den gamla? bra med en större, då kan han ha den längre.. synd för mig dock
    vad ska han få?

vi fick hokusen nu ju, 4 veckor nästan, skitdåligt.

• pucken

mm hon skrev att jag gärna fick skicka de gamla, så egentligen hade jag säkert kunnat sälja dem på tradera. men det kändes så taskigt =) iaf, han hade inte kunnat ha 80 nu, han har växt med raketfart sista månaden och är nu 79 lång!

men du, jag har ju fuchsiabrallorna i 80 =)

du gav vl negativt? jävligt dåligt att skicka så sent!

• pucken

bla den här vill jag köpa
    www.amazon.co.uk/My-Mr-Men-Library-Bus/dp/0749859873
    sen finns det en likadan fast med tjejfigurerna. vet inte om du vet vilka mr men och little misses är, men vi hade några såna böcker när vi var små. och de här bussarna är alltså hela samlingen av samtliga figurer, runt 50 st. dyra, men gud va jag vill att agge ska ha dem.

• Fru Indosaurie

vaddå tradera, hallå JAG då? jag gillar den färgen lite bättre än fuchsia fast fuchsia är också grym.

jag har inte lämnat omdöme, funderar på hur jag ska göra..
    positivt med dålig text tror jag, annars måste jag maila och be om lite kompensation innan, det är ju schysst att säga till innan man lämnar neg. så att han kan lösa det om han vill.

• pucken

mm har du påpekat för honom att du tycker han gett dålig "service"?

haha ville du ha de trasiga? knäppgök =) matadorkids hade en brun jumpsuit kvar, i 92, jag var ruggigt nära att köpa den. 30% rabatt var det på den, och den är så SNYGG!

• Fru Indosaurie

nää har inte gjort det, jag var rätt snäll i mina mail, skrev dock senast att jag ville ha stolen eller pengarna tillbaks snarast.
    det förstörde ju allt, men nu när stolen står i köket är jag så nöjd så

men man kunde väl laga dom? Hon vill ju ha dom nu säger hon

• pucken

haha du kan säkert maila henne och fråga om du får köpa dem billigt =) tror inte det är så svårt att laga dem, men jag vet inte om det blir snyggt. de var ju sönder i tyget, inte sömmen.

men jag tycker att du ska påpeka den långa leveransen, åtminstone i omdömet.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)