• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Fru Indosaurie

puck
    jodå, jag ska spana, jag ska till solna på söndag när den startar
    Ensam för fred ska sova. Ska ha ett visst plagg som finns i ett exemplar i Wilmas storlek, får se hur det går tycker det finns jättedåligt på po.p nu dock så jag tvivlar på att det kommer något bra.

• pucken

fru
    nej, inte just nu. jag har bara lektion 2 dagar i veckan fram till den 22, och micke har inte ens börjat sin termin än. billigare att köpa biljetthäften då, och köpa kort när skolan startat på riktigt. störigt eftersom man inte kan komma iväg så mycket =)
    vad är det du ska ha? vill du visa bild?

jag har iaf en massa katvig i minneslistan på tradera, är några grejer jag väldigt gärna vill ha =) och vi var inne på matadorkids idag när vi ändå var på mariatorget, köpte en tröja och ett par byxor, båda från katvig. så himla snygga färger, jag måste ha meeer!

• Fru Indosaurie

jaa såklart man inte har månadskort i onödan.

Jag vill ha ett par snigelbyxor, dom i manchester, får se om dom finns kvar när jag kommer på söndag.. Förra året fanns det en MASSA nice ju. I vällingby hade dom dessutom HUR mkt som helst, verkade som att dom hittade en massa kartonger på lagret "ooooj då" Ångrar att jag inte köpte mer saker, jag älskar bodyn med krypet på (vad det nu är) som fanns flera olika. Men det är iaf roligare att shoppa nu när hon är född, jag får försöka tänka så

vad köpte du för katvig?

• Fru Indosaurie

på tvn (som är min datorskärm) sitter ju så långt ifrån, men det blir helt skevt när det är så stort.. jag ser inte bilder så bra heller tyvärr. tur man har bra syn.

• pucken

men gud va jobbigt, vad är det för fel på datorn?

jag hoppas inte vi får nån extra räkning, men det gör inget. vi går plus ändå =) csn är extra snälla ibland!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)