• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

va vissa är anti mitt kära lilla vh =(

• letw83

jag ska iaf hinna till tygaffären i sickla! annars är jag med på allt ni planerar!

• letw83

fin stol och söt wilma. vart tog din pappa vägen förresten fru i?

• Melisabeth

Pucken - jag har varit i Handen 2 ggr, i övrigt vet jag nada om haningen =)
    SÅ det är säkert bra =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • Fru Indosaurie

haha nää alla är inte anti VH

jag tycker att Solna är rätt så bra, eller nja, det är okej, om man är ute efter kläder så har dom bättre utbud än barkarby. Beror helt på vad man ska ha vart man åker.
    Vällingby har blivit rätt bra på senaste tiden, så har dom ett jättemysigt amningsrum och nya fräscha restauranger. Men dit är det också rätt långt kommunalt, inte lika lång som till VH men

• letw83

vad har en outlet för nåt. visst är det märkesvaror till slumppriser? jag har aldrig varit på outlet....

• Fru Indosaurie

ja exakt, fortfarande lite dyrare än normalpris alltså men barkarby har ju en del andra affärer också, ikea bland annat

• Melisabeth

Nu skall jag försöka sova.. blev lite sömn inatt och skall jag orka vara sällskaplig och dant imorgon kväll så =)

Nattis

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • pucken

fru
    du som har nära till pop, du får hålla koll på rean =) måste veta om det finns nåt kul, då kan jag spana läget när jag varit i skolan. har ju inte kort nu, bara biljetter.

mel
    vh är inget att hurra över, händer mest bara tråkigheter här =(

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)