• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • MallaMojs

kickan...jag blir alltid så impad på alla som lyckas hålla ihop trots att man läser helt olika saker och så... En kille som brukar messa till mig och tycker att vi ska fika, jag svarar att jaa, visst - men så blir det aldrig av. Vi var ett gäng ett tag, när vi läste statsvetenskapen 80 poäng men alla är borta nu

Ja, sup på du

• Kickan 84

Hahahahaha... ja det ska jag göra ta mig tusan! Gäller ju att hålla hårt i det typ... enda bra med att inte ännu ha lyckats!

BIM 19/1 efter första pergokuren!
  • MallaMojs

kickan...jag saknar ett glas rött till maten på fredagar - redan Så drick på du *avis*

• Melisabeth

Ohh jag skall på umgängeskväll imorgon, så jag skall testa på systemets alkofria viner =)
    Ngt av dem iaf.. och se om det är ngt att ha =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • Kickan 84

Men är de "alkoholfria" vinerna verkligen totalt alkoholfria?

Ja, jag älskar rött vin, kommer sakna det som tuuuusan! Men, det får det vara värt!

• Melisabeth

det är olika.. alla upp till 0,5 kallas alkoholfria.. men skall finnas ngt eller några som är 0,0%. så tänkte leta upp sådant =)

Dumt att chansa på 0,5 även om det "ska vara ok" typ =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • MallaMojs

kickan...ja, jag tror att en del är det iaf! Jag har smakat en sort men tyckte det var sådääär, man saknar ju lilla snurret också ju, hihi

• Kickan 84

Ja, jag skulle inte dra den chansningen!

Jag skulle nog satsa på någon god alkoholfri drink istället för vin, alkofritt vin brukar inte vara någon hit...

• Kickan 84

Malla: Hahaha... och det där trötta sexet när man är lite halvslirig... hahaha, fast det kanske bara är vi som pysslar med sånt!?!

• MallaMojs

Men folk dricker väl lättöl å så fast de är gravida?? Tja, jag vet inte... Jag har druckit ett glas cider, var nog lite alkohol i det

Bakis-sex...nej tack

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)