Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Andreas ringde nyss, nu har det gått så långt att hans föräldrars hus är ute på exkutiv auktion (eller vad det nu heter...). Gud, så jobbigt, och inte har de sagt nått till nån av syskonen heller, de bara låtsas som att det regnar, typ. Svärfars firma blev blåst på 2 miljoner förra sommaren, om nån minns att jag berättade det. Hans syrror kommer hit och äter middag idag, så får vi prata igenom det här, det är ju jättejobbigt, speciellt för minsta syrran som fortfarande bor hemma!

• Winnertaco

Nä.. Hade vi haft råd hade vi köpt huset, men tydligen är det värderat till 1,8 miljoner, och det är lite väl saftigt för oss! Ursh, jag får ont i magen av det här, det värsta är ju att de inte säger nånting! Man känner sig ju urdum som var där och åt i lördags tex, om de har SÅ dåligt med pengar så hade ju VI kunnat bjuda på mat istället!

• Winnertaco

Det är inget de förväntar sig, men det hade varit trevligt att få ha huset kvar! Om det verkligen är ute på exkutiv auktion, då är det rätt kört, va?

• Winnertaco

Letw
    Vad mysigt att nästan flytta ihop

Inatt hade vi en bättre natt, J somnade 23:30 och då somnade jag med. Vaknade 4, sov igen 4:45, och sen sov hon till 9 Men jag har nog smittat ner henne med min förkylning

• Winnertaco

Nu har jag förresten pratat med Andreas angående träffen och han var helt med på att åka ner till sthlm den helgen

Nä, nu kanske man skulle passa på att amma medans mjölkmonstret sover!

• Winnertaco

Oj, byta till mindre storlekar, när hände det mig sist? Få se nu... just det, ja, aldrig var det

Det var rätt trist att städa, och nu vaknade J också. Men hon är tyst och "snäll" i alla fall!

Puck
    Den dagen Johanna sover 12 timmar längtar jag verkligen till! 8 timmar är rekordet hittils!

• Winnertaco

Urscha, nu är det tydligen bestämt att vi ska hem till svärföräldrarna ikväll och konfrontera dem angående varför de inte sagt om om HUR illa det är med deras ekonomi och deras hus som är ute på exekutiv auktion. Blärk, jag hatar sånt här!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)