• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Kickan 84

Frun: Jo, det kan nog vara rätt bra!

BIM 19/1 efter första pergokuren!
  • Fru Indosaurie

texas är helt däckad av natten på freds jobb
    när jag gick ut med W idag så vaknade han inte ens. När vi kom hem kom han inte heller till dörren nu sover han som en stock.

• pucken

va? kan NÅGOT få hunden trött? jag är imponerad =)

åh vi åt världens godaste tonfisksallad till middag idag, med en massa smarriga saker =) mmm ska ha en matlåda till skolan imorgon, blir poppis med vitlöken.

• Fru Indosaurie

puck
    haha ja. Att vara på freds jobb en hel natt och springa runt som en idiot och aldrig vila

ååh vad gott med tonfisksallad fast jag äter ju inte tonfisk, har inte gjort på 9 år eller nåt så det känns lite läskigt.

• pucken

han får följa med dit oftare tycker jag =)

tonfisken var nästan överflödig faktiskt. vi köpte nåt som heter vitlöksstänger, och de gjorde hela salladen. så jävla gott! lite fetaos och olivet, tomater osv. måste vi göra igen =)

förresten, hur smakar tofu? vi har köpt det och ska göra nån mat, hittade en recept som såg gott ut. ja, om nu tofu är ok.

• nica83

fru
    Jag tror det är på vårdguiden man ser kötiderna. Två veckor den kortaste . Men ska kolla upp Järva närsjukhus också, tack för tipset!

Hoppas verkligen jag får tid till på fredag, annars blir det tajt för jag ska upp till Åre och festa och åka skidor och bara tänka på annat

• Fru Indosaurie

snigelbyxorna var precis i midjan och väääldigt långa i benen det går nog inte.
    Sjuuuuukt snygga är dom dock, sjukt mkt snyggare att se dom på också. Wow. Kanske ska spara? hm.

• pucken

nä det verkar som mickes kompis har gjort slut med sin tjej =( de som var förlovade och så himla kära. gud va trist =(

vi fick två påser solkiga kläder av mickes bror idag. var typ 2 byxor vi kan tänka oss att spara.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)