• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

haha micke brukar mobba mig för att jag spionerar på min kusin här på fl. men idag snokade jag reda på att hon väntar sitt andra barn. tji fick micke kul för henne hur som helst =) hoppas hon får en lättare graviditet den här gången!

• pucken

taco
    nä =) varför ska man göra det? lättare att snoka jag har aldrig haft nån vidare kontakt med kusinen, men jag "hittade" ju henne här och håller mig uppdaterad på hur det går med hennes son. han föddes ju i vecka 28, så det är skönt att se att allt går bra.

• pucken

bara tacka och vara glad agge rensar vårt soffbord, han är überpigg efter sin tupplur på 2 timmar.

ja, det var kritiskt ett tag men hennes son är en riktig liten kämpe. han har hämtat sig jättebra och är inte ens sen i utvecklingen, som många prematurer är.

• pucken

haha ja, micke vet inte ens hur han ska kunna sova inatt. han får skylla sig själv. jag ska snart lägga mig, bara för att retas

• pucken

sorry, var tvungen att snoka på mickes bror

• pucken

taco
    ni får "råka" låsa ut kärringen helt enkelt.

• pucken

mel
    jag ja =) jag snokar alltid runt. börjar bli rätt bra på att hitta folk här inne *stolt*

• pucken

här är det rätt bra, lite trött bara. men jag ska gå till jordbro station och åka till skolan därifrån, så har jag motionerat lite =) tar ca 30 min att gå, så jag hoppar av där och går hem också. alldeles lagom med motion om man gör så varje gång man ska till skolan!

• pucken

själv sitter jag med en ny labb som jag itne fattar. ingen i klassen ville hjälpa mig, och läraren menade på att vi redan gått igenom det vi ska göra och han tänker inte ta det en gång till. härlig utbildning man hittat

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)