Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
undrar om inte jag ska i säng jag med. känner mig febrig
undrar om inte jag ska i säng jag med. känner mig febrig
letw
han är pigg än så länge. sitter och leker med mina papper. han gillar nog statistik =)
jag börjar misstänka nån typ av konspiration mot mig! tjejen jag ska opponera på har lagt upp sin labbrapport, och vi har fått exakt samma siffror. alltså måste hon ha ljugit för mig när hon muttrade om hur man gör analysen! jag har inte alls gjort som hon sagt. eller, så är jag smartare och gör det enklare än hon hur som helst, siffrorna verkar stämma! *jublar*
fru
jo. det hjälpte ju...
haha jag tävlar om ett års förbrukning av ben and jerrys supersmarriga glass! OCH usb/bärbar från ahlgrens bilar. hoppas jag vinner nåt =)
letw
var kunde man nu köpa mönstrad velour?
jofotex, var det de som inte hade internetförsäljning? man kunde ringa och beställa? vill sy typ en likadan suit som i helgen, men in annan färg. och med korta ben och mudd! och så då den där suiten med brottarrygg som jag klurar på.
just ja, god natt =)
åh har alla skitdagar jag med än så länge. så är jag trött på gröt till frukost *suck*
mel
aha, jobbigt. såna problem hade aldrig jag. jag blev bara tokig
ja, sov när du kan sova och skit i om du vänder på dygnet. det sägs ju att kroppen gör så för att vänja sig vid att ta hand om bebisen på natten.
nu ska jag vidare mot skolan!