• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • letw83

nice. vi ska oxå ha en volvo nu ska vi åka hem och sova. när har din pappa tänkt höra av sig egentligen? från och med imorgon får han iaf hämta grejerna på djupviken istället

godnatt!

• Fru Indosaurie

letw
    mm den är underbar, men nu vill vi som sagt ha en ny men det får vänta.
    pappa skulle ta det "till veckan" tror jag att han uttryckte sig, han ska ju hämta patapumen också, haha

• pucken

hmm agge är helskum. om man lägger honom i spjälsängen vaknar han på 5 röda, men lägger man honom i vanliga sängen kryper han ihop och sover vidare.

• Fru Indosaurie

dom är smarta barn.

Kika på kort från när man vägde 10 kg mindre är otroligt smart dagen innan stora frossardagen.
    Stor suck där.
    Jag som tyckte att jag var så fet där, nu ser jag ut som ett fetto i jämförelse jag ska aldrig mer klaga. buhu

• pucken

och jag blev skitsur igår när jag shoppade och fick ta storlek L =( men men, ska byta till M för de funkade och jag ska ändå gå ner några kilon.

• Fru Indosaurie

haha så där tänker jag alltid, vilket har resulterat i att jag kan ha typ 1 sak i min garderob resten är för smått.
    nåväl, 3 kg ner dom senaste två veckorna, alltid nåt.

nu ska jag sova!
    godnatt!

• pucken

god natt!

alla bara lämnar mig *ensam*

• bluebride

jag hatar det här!!!!!!!!!!!! Jag är trött på alla MF, vill inte ha fler nu *storböl*

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)