• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Fröken GuldFisk

bluebride; *skickar en stor tröstande bamse kram*

• bluebride

tack fröken guldfisk (hmmm konstigt nick)

• Fröken GuldFisk

blue, jag kallade mig för Gosefisen förr hahaha ännu mer konstigt ;) guldfisk eftersom mitt minne är så taskigt!

Vet inte riktigt vad jag ska säga, ville bara visa att ja finns här.. om det är nå, ifall du vill skriva av dig, eller bara sitta o svamla uti annat. finns här iaf! :)

• bluebride

tack. jag tycker bara det känns som allt är emot oss, varför får inte vi som alla andra. min killes tjej är gravid, utan missfall, ORÄTTVIST!

• Fröken GuldFisk

Blue; *kramar om* Har ni fått många mf? Vet ni nå om dom beror på något särskilt? Kan tänka mig att det känns orättvis och jobbigt.. alldeles ont i magen för din skull.. önskar jag kunde trolla så allt var bra.. *kram*

• bluebride

detta var vårt andra på 3 månader. vi vet inte varför, vi har enkelt att bli gravida, men ett helvete att få det att stanna. men båda gångerna har jag råkat ut för en olycka, så det känns i alla fall att det är det, fast läkarna säger tvärt om.

synd att du inte kan trolla

en positiv sak: får dricka cola nån gång innan jag får ha uppehåll igen

• Fröken GuldFisk

blue, ush, olyckor på de också? Stackare.. Men du, efter regn kommer det solsken, hur klyshigt de än låter så är det så.
    förstår om de känns hopplöst o allmänt blä just nu.. Med all rätt. Men eran tid kommer ska du se! *håller alla tummar o tår*

• bluebride

hoppas du har rätt. ja första gången åkte vi i diket, på eftermiddagen började jag blöda. andra gången ramlade jag, dock ej på magen och dagen efter började jag blöda.

• Fröken GuldFisk

blue, ush vad jobbigt, men doktorn trodde inte att de berodde på det?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)